Wednesday, July 17, 2013

wordless wednesday #71 - Perjalanan mu jauh


p/s :- Kejar lah selagi termampu.......pilih lah selagi ada....sampai masa......segalanya akan berakhir.......

48 comments:

Unknown said...

pilihan snetiasa ada :)

mrs eyza said...

dalam menempuhi perjalanan yang masih jauh, tabahkanlah hati menghadapi rintangan dan dugaan yang mendatang demi sebuah sinar yang menanti di kemuncak.

FarahFerraDotCom said...

Dalam maksudnya tue.. ;p

Izwa Kamaruddin said...

mendalam!

Fiza Rahman said...

Mendalam maksudnya ni.

Dzureen Darwis said...

PUPUPU - Puitis PUjangga PUnya :)

Unknown said...

boleh jadi kata2 sengat nih..

Tetamu Istimewa said...

Langkahan pertama akan mengatur langkahan masa hadapan.

adarain said...

yeah, perjalanan aku masih jauhhh..memikirkan masa depan..

Akupenghibur.com said...

maksud yang mendalam :) perjalanan hidup kita , kita ada pilihan ,

Unknown said...

assalamualaikum...remy :)

bekerja bagai akan hidup 1000 tahun.
dan beribadat bagaikan akan mati bila2 masa saja.

3no gr33ny said...

semoga kita dipanjangkan untuk beribadat kepada-Nya

Lieza Nordin said...

selagi kaki ini kuat melangkah bersama izinNya.. pasti akn ku gapai apa y diingini..hek3... >.<

Unknown said...

Berusaha selagi masih terdaya..∩__∩

Kancil 8349 said...

tidak akan patah semangat malah akan mengejar untuk mendapat apa yang ingin dicapai

NAL said...

sangat mendalam..

Cik Puan said...

In shaa Allah..akan cik usahakan capai apa yang di impikan..

afzalsukasuki said...

mungkin jauh.. mungkin juga dekat.cuma apa yang patut kita bimbangkan cukupkah bekalan kita nanti di sana

naomei said...

usahalah selagi ada cita-cita...
bangkitlah selagi bernyawa...:)

naomei said...

usahalah selagi ada cita-cita...
bangkitlah selagi bernyawa...:)

Sukma said...

semuanya terletak di tangan kita sendiri...tepuk dada tanya hati....

Unknown said...

Shark...
Betul tu. ... pilih yg paling terbaik. ...

Unknown said...

Mrs Eyza. ...
Benar...sampai masa sinar itu pasti ada. ..

Unknown said...

Mrs secretary. ..
Erti sebuah perjalanan....

Unknown said...

Mrs eady. ...
Sedalam erti sebuah kehidupan...

Unknown said...

Fiza....
Kehidupan yg panjang walaupun hanya seketika...

Unknown said...

Dzureen... memang pupupu....he3

Unknown said...

Kak Diana. .. he3. .sengatla sangat....

Unknown said...

Tetamu istimewa. ...
Remy setuju... first step merupakan hala tuju and perjalanan kita yg seterusnya...

Unknown said...

Bahrain. ..
Betul. ... kita fikir sebelum melangkah....

Unknown said...

Ap....betul.... pilih dgn teliti....kerana itu yg mencorak masa depan kita....

Unknown said...

Ayie. ..
Wassalam. ....remy setuju dgn kata2 Ayie. ..kena seimbangkannya....

Unknown said...

3no gr33ny....
Amin....insyaallah. .....kita berdoa sentiasa agar ditambah keimanan....

Unknown said...

Aisya. .. insyaallah. ..semoga segalanya dipermudahkan....

Unknown said...

Kak mieza. ..
Insyaallah. ...semoga kita diberikan kekuatan. ....

Unknown said...

Kancil. ...
Insyaallah kancil.... remy doakan kancil mencapai apa yg diimpikan....

Unknown said...

Nal.. terima kasih nal....

Unknown said...

Cik azlyzah. ....
Amin....pasti cik boleh nanti.... all the best. ...

Unknown said...

Afzal....benar zal....semoga kita semua diberikan kesempatan....

Unknown said...

Akak nao mei. ..
Remy suka kata2 akak nao mei.... selagi nyawa dikandung badan.... berusaha lah buat yg terbaik. ...

Unknown said...

Kak sukma. .. benar kak...
Tepuklah.... selagi kita mampu itk lakukannya

Unknown said...

Akak nao mei. ... tanpa usaha...segalanya sia2....

maszull said...

assalamualaikum remy...yer betul tu selagi termampu...:)

Unknown said...

Mama. ..
Wassalam. .. selagi termampu. ..kita terus kan langkah. ...

||aLeaSaRa|| said...

wah sukalah entri ni.melangkah dengan yakin setelah berusaha,kemudian bertawakal..sebab Allah takkan menghampakan setiap doa hamba-Nya ^^

MalizaMah said...

benar ungkapan di atas.

Mizz Aiza said...

perjalanan hidup masih jauh.. walau apa pun yang terjadi, hidup WAJIB diteruskan tanpa rasa ragu..

ayut said...

kdg2x bila pk masa ni mcm tak tkejar pon ada...tp nk tak nk terpaksa jgk berkejar-kejaran...

 

Template blog ilham dari alif ismail