assalamualaikum semua.....
kita bersua kembali..... dah lama remy tak berceloteh...... Alhamdulillah,..... masih ada kesempatan remy utk entry terbaru,.... maklumlah remy tak sibuk nak balik beraya ke taiping tahun nie.... segalanya utk zara..... so remy cuma beraya kat hospital jer tahun nie......
Photoshoot raya nie tak rancang pun.... tapi remy yg suruh adik2 tu pakai baju melayu dan baju kurung utk outside catering sempena launching bubur lambuk hari tu......mood pun tgh ramadhan.... kira sesuai sangatlah server pakai baju melayu dan kurung kan....well camner remy tahu tempat tu cantik... actually remy pi side visit before event hari tu..... tu yg remy perasan this place amat sesuai utk shoot pic raya..... kena sangat dgn mood suasana.....tu yg remy
so bergambar sakan kiteorg dgn kemeriahan suasana hari raya....... diatas pentas dan juga disepanjang deco raya oleh pihak Malaysia Airport yg dibuat khas sempena sambutan hari raya sepanjang ramadhan..... setiap ptg akan ada show disitu utk menghiburkan semua penumpang yg sedang menanti menaiki pesawat ataupun menunggu ketibaan...... meriah setiap petang....
so buat sahabat semua..... enjoy the raya okay..... tolong makan lemang utk remy byk2 tau......kalau ada lebih tapau kat remy sikit..... he3....salam syawal buat semua , dan yg penting..... hati2 sentiasa semasa pulang ke kampung......maaf zahir dan batin dari remy.....
P/s :- Bsk baru kad raya remy siap...... he3... kad raya maya aje la......


