Showing posts with label ga. Show all posts
Showing posts with label ga. Show all posts

Thursday, July 18, 2013

GA Ramadhan Raya by Emas Putih

Salam semua.....
remy nak join Ga terbaru anjuran emas putih..... setelah sekian lama remy menyepi dari sebarang GA..... tak salah kan remy support kembali ga yg ada........

so ga emas putih @ uzu kali nie dikenali sebagai

Hadiah
Top Referral - RM50
84 Hadiah untuk dimenangi

Tarikh Mula 10 Julai 2013- 24 Julai 2013 (11:59pm)


so tunggu apa lagi...... jom join segmen anjuran emas putih kali nie........

✿Emas✿Putih✿Blog✿

Tuesday, July 16, 2013

Masterchefd Selebriti Malaysia 2 - Teka meneka contest.....

Assalamualaikum..
salam sejahtera buat seluruh warga maya hari nie,,,, 
selamat berpuasa......
ker ada posa yang yuk !!!! dah lama remy tak dengar perkataan tu.... pagi pagi seluk periuk..... he3
oklah.... entry remy kali nie  berkaitan Masterchef remy yg tak sudah2...... tapi kali nie ada kelainan tau... sebab takde retis.... yg ada cuma kenkawan jer..... sapa tu.... ini lah remy nak cerita nie.... ingat wordless wednesday yg remy suruh teka signature para selebriti...... ala segmen suka suki jer tu..... tak sangka ada juga yg sudi memerah otak dan mebuntangkan mata nak telek satu persatu signature tu......he3
so apa yg remy nak ckp.... tahniah semua....sebab usaha sahabat semua tak sia sia..... sebab sapa2 yg jawab melebihi 15 jawapan  remy tetap nak kasi hadiah cumel utk semua...........hadiah ape... tak boleh ler nak ckp....tapi antara yg bertuah tu adalah yg pertama....

cHERiTa kASih fiZaiRi
cerita maya persada
♔cik azLyzah
so tahniah buat semua diatas....empat yg bertuah sebab kesemuanya meneka hampir 15 dan juga keatas.....so mekasih kerana sudi meneka dan yg paling penting......
korang dah berjaya.....

so berharap sangat keempat sahabat bertuah diatas sudi emailkan alamat kat remy secepat mungkin.. remyhazza@yahoo.com... 
inbox kat fb pun ok....
nak kasi hadiah nie.........
remy tunggu tau!!!!

selamat berpuasa semua.......

Sunday, July 14, 2013

Mini GA-Kad Raya Limited Edition by Safiena

Salam utk semua...
remy join Ga lagi.... sebab remy suka Ga nie......kerana apa ya... kerana ada doodle... remy memang suka doodle yg comel2 @ kawai cute tu...... bangga sebab ramai yg kreatif kat alam maya nie...... ga nie diberi nama dgn 
segmen anjuran blogger yg baru remy kenali..... blogger safiena yg cukup pakar dlm doodle2 nie...... jom layan header  safiena nie kejap..... comel jugak.... tema ramadhan
so remy nak jawab soalan yg dberikan oleh safiena 

menu wajib ketika berbuka.....???
menu wajib semestinya buah kurma.... sunnah tu....... dan menu yg paling kerap remy berbuka kalau bulan ramadhan semestinya benda kat bwh nie......sebab remy tak suka berbuka dgn nasi.....
taraaaa.....
ah !!!! kueh tiaw goreng memang feberet.......

ramadhan yg paling bermakna ..... ???
susah remy nak jawab soalan nie..... kerana setiap ramadhan cukup bermakna.....setiap tahun kita melaluinya.....dan setiap zaman kita melangkauinya..... bermula dgn zaman kanak2 dan dewasa.... segalanya penuh dgn memori ramadhan..... kanak2 dgn dunianya.... remaja dgn kenakalanya dan juga dewasa dgn kematangannya.... setiap tahun istimewa.... cuma satu jer ... remy selalu berdoa agar setiap ramadhan yg datang..remy dapat buat yg terbaik.......
insyaAllah.....
so kenkawan semua... jom support Ga dari safiena nie..... semoga berpanjangan ukhwah dan kemeriahan segmen nie....
jom !!!!

klick nama safiena tau....

menu apa utk berbuka sahabat
 semua hari nie????? remy teringin nak mkn kat satu restaurant baru yg jual ayam penyek....... 
dulu ayam penyek ap sekarang dah tukar lain kedai......
jadi moh kita try ....

selamat berbuka semua......


Saturday, July 13, 2013

Segmen kad raya by emas putih & puan Qaleshya

salam semua....
kita join segmen lagi......

nak join klik

simple jer entry remy kali nie...tak nak lepaskan peluang jadi 100 yg pertama...... itu pun kalau ada rezeki....
selamat bersahur kenkawan semua.....

CONTEST RAMADHAN & RAYA BY CIK AKAK

Salam semua......kita bersua lagi.......dah lama rasanya remy tak join ga..... so bila achik@ aku penghibur dan juga isye@ bercakap dengan dinding tag remy...... so better remy join kan diri......tak baik hampakan permintaan kenkawan kan..... lagi pun.... segmen nie anjuran cik akak..... memang remy patut kena support pun.....

so jom let's roll the GA.




Bissmillahirahmanirahim .

Sempena bulan ramadhan nie cik akak nak merasmikan satu lagi contest..
Contest nie berlangsung 2 minggu sahaja....
Bermula 10 Julai 2013 dan tamat 23 Julai 2013
Contest ini juga ditaja sepenuhnya oleh cik akak dan rakan sponser yang oshem...



Syarat-syarat penyertaan

  • Mempunyai Belog adalah Wajib
  • Terbuka kepada semua " Belog Malaysia" sahaja
  • Follow Belog cik akak dan para sponser (wajib)
        Hakim , Farah , Kathy , Kak Hasnah , Wani & Nur Aqilah

  • Add Google + Followers Cik akak dan para sponser (wajib bagi mereka yang ada add google + Followers sahaja)
  • Klik SINI , SINI , SINI , SINI , SINI & SINI (tunggu sampai habis loading)
  • Likes Fanpage dibawah (Wajib)
   





banner kredit KathyRbain

  • Copy banner comel cik akak tu dan tempek kat entri kalian
  • Letak Tajuk " CONTEST RAMADHAN & RAYA BY CIK AKAK " Kalau tajuk lain cik akak memang tak layan..
  • Semua peserta wajib memasukkan link blog cik akak ke dalam bloglist masing-masing agar sentiasa alert dengan pengumuman pemenang atau lain2 pengumuman dari cik akak atau sponsor sepanjang contest berlangsung. jika selepas berakhirnya contest kalian nak remove blog cik akak dari bloglist korang pun tidak mengapa. hihihi..
  • Akhir sekali tinggalkan link contest dalam kotak komen cik akak....perlu diingatkan tempat lain selain kotak komen memang cik akak tak layan 100 peratus.
  • Wajib tag 2 orang rakan anda. Pastikan mereka tahu.
  • Jika malas nak buat entri copy je kod html di bawah dan paste di ruangan html new post kalian
Segmen bermula 10.07.2013 dan Tamat 23.07.2013

Jam 12.00 malam (tamat)

*Senarai Peserta*

so remy nak tag dua org sahabat.....

pilihan remy adalah....
mama
puan eyza

so yg lain pun boleh join jugak.....

Thursday, May 23, 2013

"1st Big Giveaway Diari Sedetik Lebih Farisha"


Assalamualaikum semua......
kali nie remy nak join segmen... nak support Farisha pulak.....
biarpun nampak sedikit berat segmen nie...tapi hadiah dia ohsem kesemuanya.......boleh dikatakan  GA yg cukup gempak......dan lumayan....
*
Alhamdulillah..Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan rahmat-NYa, Farisha berjaya menganjurkan
"1st Big Giveaway Diari Sedetik Lebih Farisha"
bersempena pertengahan tahun 2013
Kejap je masa berlalu,kan?

Pencarian Sponsor telah dimulakan pada 22/04/2013 dalam entry INI. Mula-mula nak mencari sponsor, teragak2 jugak takut tiada yang sudi sponsor. Tapi alhamdulillah, sponsor semua amat baik hati dan sporting! Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada sponsor-sponsor kerana menyokong 1st Big Giveaway ini

Jadi, pada hari ni, 15/05/2013 rasmilah pembukaan Big Giveaway ^.^ 
(sambil ambil mood potong ribbon merah..hehe).. 
Audience...Please Clapping your hands! :) Clap! Clap! Clap!!

Hadiah berjumlah RM 800.00 untuk dimenangi!! 
50 pemenang utama di cari!

Para peserta dikehendaki JUJUR ketika melakukan tugasan yang diberi. Semua tugasan adalah WAJIB sebab Hadiah yang akan diberi adalah berbaloi dengan usaha korang menyiapkan tugasan
(Seandainya korang menang Hadiah GA dari Sponsor yang terlibat dan didapati korang tak follow Blog/ like Facebook /add friend Facebook sponsor tersebut, automatik hadiah akan terbatal dan digantikan dengan pemenang baru)

Antara syarat-syarat penyertaan :-
1) Mempunyai blog dan Warganegara Malaysia.
2) Tinggal di Malaysia
3) Follow blog ini (untuk mengetahui update terkini GA)
4) Follow, Add Friend dan like sponsor.
5) Paling Wajib - Copy coding yang telah disediakan dan pastekan di ruangan HTML.
6) Letakkan URL entri di ruangan komen di bawah.

[1. klik pada Html 2. paste coding entry 3. tekan compose . 4 klik publish]  


Follow Blog Sponsor


WEEWEENNIE (follow guna Button, bukan Widget) 


Like Fan Page Sponsor





 Add Friend Facebook Sponsor


BEUTSKIN ESSENCE DATYN MIA 
NATURACTOR COLLECTIONS 
CAPTURE BOOTH 
MAKAN COKELAT ZAI 
NATURACTOR COSMETICS 
(**tambahan - sila like & share mana2 gambar produk dalam album sponsor Naturactor ini**)
MAKAN COKELAT ZAI 
NUR IZZUREEN 
SITI NOR AMIERA 

Klik Iklan Sponsor 
 (tunggu sehingga habis loading)


http://bit.ly/14ZrpY1
 http://bit.ly/ZP9QVX
http://my.sharings.cc/syaika/share/SmoothManageable/
http://my.sharings.cc/syaika/share/LibresseShineOn

Follow Twitter 



Hadiah-Hadiah Terhebat


Top Referral x 1

 1) Produk SNE (Excel Tea) bernilai RM75 + 1 hamper cenderahati bernilai RM20 + 1 keahlian percuma SNE
+
2) Jam Dinding Limited Edition (Customized) bernilai RM 25 + Percuma Baucer RM50 bagi pembelian Kad Kahwin
+
3) 2 pcs Book Mark Limited Edition Bear Comel


 Hadiah Cabutan Random.org


Vital Energy Q10 Lotion (Toner) + Compressed Mask bernilai RM 85 x 1 pemenang
Vital Energy Whitening Lotion (Toner) bernilai RM 80 x 1 pemenang
Serbuk Cheeze bernilai RM 75 x 1 pemenang
Set Kecantikan 3 In 1 Nour Ain bernilai RM 52 x 1 pemenang
Shawl Half Moon Sakura bernilai RM 45 x 1 pemenang
Mini Fondue Porselin bernilai RM 45 x 1 pemenang
Adjustable Slimming Belt bernilai RM 40 x 1 pemenang
Wangian Kasturi Puteh Syifa bernilai RM 35.90 x 1 pemenang
 Kain Pasang Cotton bernilai RM 30 x 1 pemenang
Jam Dinding Limited Edition (Customized) bernilai RM 25 x 4 pemenang
Chocolate Love Box bernilai Rm 25 x 1 pemenang
Shisheido Black Mask 5 pcs bernilai RM 18 x 1 pemenang
Top Up RM 10 x 4 pemenang
Top Up RM 5 x 3 pemenang
2 pcs Book Mark Limited Edition Bear Comel x 11 pemenang 
Baucer Anis Felt Craft 10% x 3 pemenang
Header Blog x 5 pemenang



Hadiah Saguhati Random.org

Review Blog x 8 pemenang

KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT HADIAH

Rajin-rajin la korang promote GA ni ye sebab Farisha nak cari banyak pemenang!!
Di samping tu, korang berpeluang menang hadiah Top Referral bernilai RM 170!!

**Sepanjang 1st Big Giveaway ini dijalankan, akan terdapat promosi + hadiah percuma yang akan diberikan kepada pengomen yang bertuah oleh Para Sponsor! Nak tahu entry yang mana?
Tunggu! *-*

Tarikh Tamat  : 15/06/2013, jam 12 tengah malam
Pemenang akan di umumkan pada 18/06/2013

Sekian Terima Kasih 

 

so tunggu apa lagi...... jom join ramai2...... kita meriahkan GA terhangat masa kini nie......semua syarat2 nya remy dah patuhi...... cuma tak de twitter jer yg tak follow.......

sampai jumpa lagi semua.......
wassalam,......
*

Friday, May 10, 2013

Mekasih Leeza..... ceriakan hari hari remy.....

Assalammualaikum semua..
kita bersua lagi...sorry.... remy masih terkapai2 nak bw... sebab remy dah tukar ke box komen yg normal... yg lama google+ tu sulit sikit nak bw...sebab byk link takde......so remy pilih mana yg lebih mudah....cuma tak dinafikan dgn penggunaan google+ komen..
traffic lebih tinggi dari biasa....
oklah.... kali nie remy nak ceritakan entry yg special utk leeza..sebab nya  remy telah berjaya dlm segmen leeza yg dulu..... rasanya segmen..sebab remy pun dah hampir lupa..... he3..
segmen giveaway by santai leeza
mekasih sangat...Alhamdulillah...sebab ada rezeki remy dlm segmen tu........ mekasih leeza dgn gift ohsem yg dikirimkan........ remy dpt special card sebagai pemenang.... business card from santai leeza ... freeze magnet yg cukup cantik.... keychain yg hampir sama dgm fm tapi klasik dan juga sebatang pen serawak yg traditional...... ohsem sangat hadiah yg leeza kasi tu......
Santai Leeza
so kenkawan semua... mana yg belum mengenali leeza .... apa lagi...jom kita berkenalan dgn nya... insyaAllah...leeza akan mesra melayan anda semua tau !!!! so buat leeza ... mekasih sekali lagi..... akan remy simpan segalanya jadi kenangan sampai bila2..InsyaAllah.......

jom terjah leeza kenkawan semua.....!








Thursday, May 2, 2013

LUPUS Awareness Month by deno ....

Salam utk semua....
kita bersua lagi........ so apa yg menarik kali nie....?
remy join GA lagi ler...kali nie nak support adik Deno pulak......
Segmen Deno kali nie cukup istimewa......

jom kita tgk banner segmen nie dulu.......
Lupus Awareness Month anjuran Deno....... so kalau nak join segmen nie..... kita kena hasilkan banner mengikut kreativiti masing2..... apa yg penting mesti ada perkataan lupus - learn about it !
so nak tgk header yg sempat remy buat ???
nie kat bawah nie......
ok tak ??? remy edit sikit2 jer...... bukan nyer pandai pun........janji yg penting ada pic rama rama tau!!!! sebab rama2 adalah simbol SLE ...... so jom kenkawan semua...... kita kenali SLE - 
Lupus - learn about it.......
remy tag semua kengkawan yg ada lah........kalau nak bantuan remy tolong buatkan header LUPUS pun boleh juga..... roger jer..sebab remy pun ada buat extra...he3...kalau ada rezeki ler...sebab remy tahu...kat alam maya nie cukup ramai insan2 yg kreatif !!!
selamat mencuba semua.....
DayangDeno
dan utk adik Deno..... ini yg termampu abg remy support..... keep bloging dan teruskan tabah dgn ujian hidup...kuatkan semangat mu dik!!!!!
kenkawan nak join ???? klik aje nama Deno ....
Gud luck!!!!


Tuesday, April 30, 2013

SEGMEN NASZ : NASZ CARI BLOGLIST MEI 2013.

Salam semua......
nampak hari nie kurang meriah sikit bw sahabat semua.... memasing sibuk atau ada yg dah deman bercuti nie...... maklumlah bsk kan hari pekerja kan...cuti umum..... btw...mana yg free bsk...boleh teman remy kat opis...... byk kerja yg perlu disettlekan......hu3

ok lah..... kali nie remy nak ajak kenkawan semua join segmen express by Nasz...... Segmen yg diberi nama

SEGMEN NASZ : NASZ CARI BLOGLIST MEI 2013.


so Nasz mencari sahabat yg sudi join dan akan dimasukkan ke dlm bloglist nasz .... remy takyah cerita panjang2...... sebab rasanya Nasz  pun dah lama pren together2 dgn remy........ itu sudah cukup remy hargai dgn support dari Nasz selama hari nie....
Jadi...kenkawan semua.... jgn lepaskan peluang nie.... jom join ramai2...... kita support Nasz  dgn GA nya.......tak rugi kenkawan bersahabat dgn Nasz....... orait !!!!!
all the best semua...... join tau !!!!!

Giveaway by Miss Bella Razali

                                 bella

Saturday, April 20, 2013

April Edition giveaway by dysha sahhir




                                                                     DYSHA SAHHIR

Friday, April 19, 2013

Terima Kasih ayie......ohsem bookmark !!!

Assalammualaikum sahabat semua…….. Kita bersua lagi…… kali nie special entry utk sahabat remy yg sorang nie…… sapa lagi kalau bukan ayie………
Thanks tu ayie sebab pilih remy sebagai salah seorang pemenang GA pertama ayie….. So remy dah terima hadiah dari ayie .. penanda buku yg cukup comel……… So remy tak guna penanda buku tu… tapi remy tampal kat dinding meja kat opis remy…….
So hari2 remy boleh tengok…….kalau rasa nak ubah gambar….. remy pusing jer belakang….. tetap cantik dipandang….. 
Btw….Thanks so much ayie…….. cuweet sangat penanda buku nie......
 Semoga persahabatan kita terus berkekalan……. InsyaAllah……
so kenkawan semua.... mana yg belum kenali ayie .... tunggu apa lagi....... klik aje nama ayie....

SEGMEN SEMINGGU BLOG HAZWANHAIRY



Nak join ????? klik kat 

Thursday, April 18, 2013

My Parfume - emmmm Wangi !!!!

Salam sahabat semua…..
Kita bersua lagi….. kali nie dgn tema rezeki….. rezeki dari sahabat buat sekian kali nya……

Entry nie patutnya dah lama remy kuarkan….. tapi masa yg terhad buat remy hold apa yg ada…… so ingat tak dulu remy pernah menang satu Segmen kat bloh Aiman Aziz….. so remy salah seorang pemenang yg telah Berjaya meneka……..
So hadiah dari Aiman Aziz adalah sekotak My perfumes dari Cikgu Fizi…….. comel sangat kotak parfume tu…….. dgn empat koleksi didalam nya……. Inspired by Dubhill Desire red , bvlgari, paco rabbane dan juga Issey Miyaki.. not bad bau nya…. Sebab 3 antara perfume tu pernah remy beli dulu utk kegunaan…… memang tak lari sangat bau nya…..
So buat Aiman Aziz . Thanks so much kerana memilih remy sebagai pemenang dan juga Cikgu Fizi diatas hadiah yg cukup istimewa nie…..
Kenkawan lain… jom kenali mereka……. Mana tahu ada yg nak try my perfume boleh contact Cikgu Fizi

 

Template blog ilham dari alif ismail