Sunday, September 18, 2011

cinta dari hati dan perasaan...

cinta dari hati dan perasaan...


hati dan perasaan sgt suka bermain bersama.( bercinta)

pada suatu hari hati telah jatuh cinta ngn hati lain, si perasaan ni mula rasa kecewa

sbb si hati dah mula beralih arah.. si perasaan cuba tuk mencari alternatif lain tuk kembali bersama hati

perasaan mula membuat perasaan dngki,kepada hati supaya dua hati ini berpisah.. dan kembali kepada perasaan...

perasaan puas, bila si hati kecewa, kini beliau boleh bersama si hati semula.walaupun si hati kembli kepada perasaan.. hati tetap tidak seceria dulu kerana hati kini sudah patah hati..

perasaan mula rasa bersalah dan kini beliau sendiri cuba tuk mndapatkan kembli hati yang terluka...

setelah kira2 satu purnama.. si perasaan berjumpa kembali dengan teman si hati in dan memberitahu yang selama ini dia lah yang memisahkan sepasang hati dari bersama..

teman si hati ini,memberitahu bahawa, dia sudah tawar hati dnagn si hati.. dia tidak lagi mahu bersama si hati..kerana dia sudah ada kekasih hati baru..(kebetulan di dengar oleh hati malang ini)

perasaan yang berang ngn si hati curang ini, mula memukul dia dan bercakap.. kau mmg x layak tuk hati semurni cinta, sebersih air gunung, walaupun aku si perasaan suka ngn hati, tapi disbbkan dia lebeh suka kan kau.. aku mengalah.. kini aku xboleh berdiam diri lagi..

hati yang mmg sudah terdengar perbualan si perasaan ngn si teman hati, terkejut bahawa dlam diam si perasaan ada hati ngn dia..kini hati tau sapa yang benar2 sayang dan caring ngn si hati.. selama ini..

hati kuar dri tempat persembunyian nya, dan perasaan terkejut sama jga ngn teman si hati.. dan hati pun berkata, selama ini dia buta hati, ornag yang kasih kepada dia mmg ada di depan mata..cuma dia x sdr..

di pndekan cerita.. kini hati dan perasaan kmbali bersama .. adkah cinta mereka selamnya.. hanya hati dn perasaan saja yang tau...

No comments:

 

Template blog ilham dari alif ismail