Wednesday, May 29, 2013

Wordless Wednessday #66 - Lepaskanlah.......


P/s :- Lepaskanlah...... andai itu bisa melegakan.......

19 comments:

Nurul Hidayah said...

Bukan mudah utk menjatuhkan ego, perlukan kekuatan yg bukan sedikit...huhu

依之汉 said...

saya lepaskan ego untuk menjadi blogwalker tegar. Thanks.

ZazaMyMoon said...

Lepaskan!

Sukma Haron said...

lepaskanlah jikalau bukan milik kita....

Farah Waheda Wahid said...

lepaskanlah...lepaskan semua...oopss...ternyanyi plak kat sini...he he he... hopefully x hujan la...

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...yer betul tu lepaskanlah andai ianya akan menghilangkan kesakitan kita redhakan yer...;)

Nao Mei said...

kelakar je gambar tu dik :)

betol tu...lepaskan je kalau kita tak mampu...hihi

Kakzakie said...

As a human being we must have pride but in certain occasion we have to let it go..

Aien Not Alien said...

lepaskanlah bila perlu walaupun susah. :)


#lama tak singgah sini. abg remy nanti bagi alamat ya aienbukanalien@gmail.com sedang dalam proses kumpul alamat ni :D

Mieza Jhaa K said...

Jika perlu, lepaskanlah..berserah saja pada takdir..

Amin A. R said...

Sama ada jatuh bersama, atau lepaskan salah 1 :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

hanye 1 gambar tapi penuh dengan nasihat & pengajaran :)

Mizz Aiza said...

nyawa lebih penting, jadi lepaskanlah..

diana said...

apa pun yang kita nak memang memerlukan pengorbanan..

Aku Penghibur said...

serius mendalam maksud :) ..itu kalau terpakse lepas lepasknlah

Sally Yatiey said...

Lepaskannnnn :)

mrs eyza said...

dlm situasi eyza skrg nie, LUAHKANLAH demi melegakan...hehe... =)

Wirda Amir said...

salam remy...

lepaskan..tapi fikir dahul akan kesannya tu...

Domu-kon said...

Don't give up..! Chayok2! Thre is still a chnce even though it's only 1%..

 

Template blog ilham dari alif ismail