Wednesday, July 17, 2013

wordless wednesday #71 - Perjalanan mu jauh


p/s :- Kejar lah selagi termampu.......pilih lah selagi ada....sampai masa......segalanya akan berakhir.......

48 comments:

shark said...

pilihan snetiasa ada :)

mrs eyza said...

dalam menempuhi perjalanan yang masih jauh, tabahkanlah hati menghadapi rintangan dan dugaan yang mendatang demi sebuah sinar yang menanti di kemuncak.

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Dalam maksudnya tue.. ;p

:: Mrs.Eady :: said...

mendalam!

Fiza Rahman said...

Mendalam maksudnya ni.

Dzureen Darwis said...

PUPUPU - Puitis PUjangga PUnya :)

diana said...

boleh jadi kata2 sengat nih..

Tetamu Istimewa said...

Langkahan pertama akan mengatur langkahan masa hadapan.

Bahrain Ramlan said...

yeah, perjalanan aku masih jauhhh..memikirkan masa depan..

Aku Penghibur said...

maksud yang mendalam :) perjalanan hidup kita , kita ada pilihan ,

Ayie Abas said...

assalamualaikum...remy :)

bekerja bagai akan hidup 1000 tahun.
dan beribadat bagaikan akan mati bila2 masa saja.

3no gr33ny said...

semoga kita dipanjangkan untuk beribadat kepada-Nya

AiSyA LiEzA said...

selagi kaki ini kuat melangkah bersama izinNya.. pasti akn ku gapai apa y diingini..hek3... >.<

Mieza Jhaa K said...

Berusaha selagi masih terdaya..∩__∩

Kancil 8349 said...

tidak akan patah semangat malah akan mengejar untuk mendapat apa yang ingin dicapai

NAL said...

sangat mendalam..

cik azLyzah⊙.☉ said...

In shaa Allah..akan cik usahakan capai apa yang di impikan..

afzalsukasuki said...

mungkin jauh.. mungkin juga dekat.cuma apa yang patut kita bimbangkan cukupkah bekalan kita nanti di sana

Nao Mei said...

usahalah selagi ada cita-cita...
bangkitlah selagi bernyawa...:)

Nao Mei said...

usahalah selagi ada cita-cita...
bangkitlah selagi bernyawa...:)

Sukma Haron said...

semuanya terletak di tangan kita sendiri...tepuk dada tanya hati....

Remy hazza said...

Shark...
Betul tu. ... pilih yg paling terbaik. ...

Remy hazza said...

Mrs Eyza. ...
Benar...sampai masa sinar itu pasti ada. ..

Remy hazza said...

Mrs secretary. ..
Erti sebuah perjalanan....

Remy hazza said...

Mrs eady. ...
Sedalam erti sebuah kehidupan...

Remy hazza said...

Fiza....
Kehidupan yg panjang walaupun hanya seketika...

Remy hazza said...

Dzureen... memang pupupu....he3

Remy hazza said...

Kak Diana. .. he3. .sengatla sangat....

Remy hazza said...

Tetamu istimewa. ...
Remy setuju... first step merupakan hala tuju and perjalanan kita yg seterusnya...

Remy hazza said...

Bahrain. ..
Betul. ... kita fikir sebelum melangkah....

Remy hazza said...

Ap....betul.... pilih dgn teliti....kerana itu yg mencorak masa depan kita....

Remy hazza said...

Ayie. ..
Wassalam. ....remy setuju dgn kata2 Ayie. ..kena seimbangkannya....

Remy hazza said...

3no gr33ny....
Amin....insyaallah. .....kita berdoa sentiasa agar ditambah keimanan....

Remy hazza said...

Aisya. .. insyaallah. ..semoga segalanya dipermudahkan....

Remy hazza said...

Kak mieza. ..
Insyaallah. ...semoga kita diberikan kekuatan. ....

Remy hazza said...

Kancil. ...
Insyaallah kancil.... remy doakan kancil mencapai apa yg diimpikan....

Remy hazza said...

Nal.. terima kasih nal....

Remy hazza said...

Cik azlyzah. ....
Amin....pasti cik boleh nanti.... all the best. ...

Remy hazza said...

Afzal....benar zal....semoga kita semua diberikan kesempatan....

Remy hazza said...

Akak nao mei. ..
Remy suka kata2 akak nao mei.... selagi nyawa dikandung badan.... berusaha lah buat yg terbaik. ...

Remy hazza said...

Kak sukma. .. benar kak...
Tepuklah.... selagi kita mampu itk lakukannya

Remy hazza said...

Akak nao mei. ... tanpa usaha...segalanya sia2....

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...yer betul tu selagi termampu...:)

Remy hazza said...

Mama. ..
Wassalam. .. selagi termampu. ..kita terus kan langkah. ...

||aLeaSaRa|| said...

wah sukalah entri ni.melangkah dengan yakin setelah berusaha,kemudian bertawakal..sebab Allah takkan menghampakan setiap doa hamba-Nya ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

benar ungkapan di atas.

Mizz Aiza said...

perjalanan hidup masih jauh.. walau apa pun yang terjadi, hidup WAJIB diteruskan tanpa rasa ragu..

ayut said...

kdg2x bila pk masa ni mcm tak tkejar pon ada...tp nk tak nk terpaksa jgk berkejar-kejaran...

 

Template blog ilham dari alif ismail