Tuesday, October 11, 2011

YEOP !!!!! APO YANG MIKE KEJAR ????

KEJAR YOP KEJAR.....
Tagline pasukan teman yg tak menjadi malam tadi....
agaknya tak larat nk kejar kut....hu hu hu.
ish...mana yg betul nie.... selangor pun teman sokong jugak....
camner leh jadi camtu....alkisahnya.....
teman org jati perak.....tapi bila tgk ic duduk kat selangor...
utk tidak menghampakan kedua dua pihak....
teman sokong kedua2 nya....baru tak bias kan....

itu penangan perlawanan bola antara selangor ngan perak mlm tadi....
huh !!! selangor menang 3 vs 1 ke atas perak....
teman duk ngan penyokong selangor yg ramai tu sebab semua kwn2 teman yg pi sokong selangor.....
teman pakai baju hitam... maknanya badan berkecuali,,,he3
yg best nyer biler selangor masuk gol...teman tumpang sorak ramai2..
biler perak masuk gol...teman sorak jugak !!!!
tapi kwn teman tarik tangan teman.... sbb teman sorang jer yg sorak...
berbulu jer mamat sebelah teman....nasib baik tak kena hempok !!!
ye la.... dua2 pasukan teman sokong....lantak kau ler...
walaupun mungkin ade yg ckp teman mereng tahap gaban...masuk gol jer sorak !!! ha 3


apa apa pun kite tunggu perlawanan kedua sabtu nanti....
yg penting sapa menang pun...
semangat kesukanan mau tinggi....
tak kisah lah sapa yg pi....

janji salah satu menang !!!!!
hooooyyyyeeeeehhhhh......!

3 comments:

wanie wonek said...

saya pun terpaksa sokong dua pasukan malam tadi sbb ikot kawan orang selangor padahal anak jati perak. kesian pasukan kita malam tadi. huhuhu .. bila perak gol, saya je yang bangun. hahaha ..

Kancil 8349 said...

bestnya...sekali je Kancil masuk dalam stadium itu pun sebab free...hehehe

remyhazza said...

kancil.... kite pun free jugak.... org blanje....
wanie....nasib kita serupa....harap kat ipoh nanti yeop bangun dari mimpi nyer...he3

 

Template blog ilham dari alif ismail