Saturday, October 22, 2011

100 FOLLOWERS CELEBRATION !!!!!


Kecian pun ade , kelakar pun ader.....
org lain followers beribu...teman yang baru 100 nie sibuk jer nk kecoh2....
takpe la.....
followers ramai2 pun ... tak semestinya depa bukak blog kita....
takut ade yg tumpang populariti blog tu jer....
teman tak kisah..... yg penting teman pren together gether ngan followers teman.... InsyaAllah !!!!
so apa yang special ????
Sebagai mengenang followers teman yang dah sampai 100 org....
teman nak ucapkan beribu terima kasih banyak2... sebab sudi membaca dan memberi komen kat blog teman...
tak kisah lah apa sumbangan anda... semuanya dihargai....

iyalah... nothing special kat blog teman nie... just suka duka sebuah perjalanan... just to share the moment sepanjang hidup....
mana yang elok tu.... tak salah kalau dijadikan panduan... mana yg buruk tu...... elak2kan....
ye lah... kita pun tak tau hati org macammanakan....
tapi teman really apreciate semua yg pernah hadir dalam blog teman....
ade special lagi ????
ade... sebagai mengenang support yang diiberikan !!!!
teman nak buat lucky draw kepada semua followers teman....
saje suka2 mengenangkan kawan2....just a little gift from a big heart.tak payah buat segment apa pun.....

just tinggalkan note "saya nak hadiah comel " kat bhgn comment dibwh entry nie.....
tinggalkan email sekali... senang teman nak contact mintak address and post gift nanti....
so what r u waiting for.....

tarikh tutup pada 31 OCTOBER 2011 pukul 12 tghari tau....
utk yg dlm m'sia aje la..... yg luar tu jauh.... he3
and the result on the same date jugak....perhap ler !

hanya 5 followers bertuah saja yang akan dapat mystery gift !!!

32 comments:

pinkcolour82 said...

"saya nak hadiah comel "
myhomestaykuantan@yahoo.com

Boboi Boy said...

PocoBoy nk hadiah comel-comel je !
Hee :)

ain sudin said...

saya nak hadiah comel....
kawaigurlz89@yahoo.com.my

(^_^)v

nur_anonymous said...

"saya nak hadiah comel "

suke sangat kalau dapat adiah..ehehe..

eida.mz92@gmail.com

Asyik Izas said...

saya nak hadiah comel ..confirm nak dpt hadiah..ha3.

nikisa_izas@yahoo.com.my

Kancil 8349 said...

tahniah....ndak mengapa...yang penting kita menghargai follower kita

~lieya~ said...

saya nak hadiah comel~
ciklalalya@yahoo.com

Aien Not Alien said...

yeaa...


tahniah...happy blogging ya.. :)

Abang Long said...

Salam...niat yg baik..Abg Long just nak kucing2 yg comel..hehe

Mish Eyryn said...

eyryn nak hadiah come ;)
hehe..nak email kan3 ?

nuryn29_ezryn@yahoo.com

Maira Quee said...

maira pon nak hadiah yang COMEL sebab suke semua yg COMEL

queenschumi@gmail.com

Maira Quee said...

maira pon nak hadiah yang COMEL sebab suke semua yg COMEL

queenschumi@gmail.com

Unknown said...

kuang2.."nak hadiah comel"..nak y comel giler..(^____^)..



aiennajwa90@gmail.com

Anonymous said...

sis mahu jugak :)

saya mahu hadiah comel sangat2 :)

sis_ieja92@yahoo.com

baby ♥ said...

Yup2. Betul tu. Buat ape ramai2 pastu berlagak famous. Kann? :)

NajaaAbdullah said...

saya nak hadiah comel macam miuuu miuuuu :3

kalau tak bagi, nanti saya cakar RAWRRR !!! *ugutan keras xD

najaa.abdul@rocketmail.com

caer sasuke said...

caer nak hadiah comel..untuk kasik kat abah..boleh x?=)

Anonymous said...

mau mau..hadiah hadiah...yg comel = cute cute....lalalla~ hee =)

zatyfariha23@yahoo.com

Unknown said...

terima kasih pada yg sudi tinggalkan komen..... nyesal pulak letak closing date lambat lagi..... lagi lambat... lagi jauh peluang.... harap sapa2 yang tak bertuah nanti.... teman mintak maaf byk2.....
InsyAllah.... peluang kedua akan menyusul......
so kita tunggu sapa yang jadi 5 followers bertuah nanti....

small gift from a big heart !

gud luck !

lia said...

"saya nak hadiah comel"
tq .:)

liaelena91@yahoo.com

poohrist said...

"saya nak hadiah comel"

hadiah chumil disini mnjadi idaman kalbu...heheh

syaryha.blogspot.com

Unknown said...

Wah..ramainya yang nak hadiah comel tu..

Anyway, congratulation dah ada lebih dr 100 follower :)

Eera Shera said...

congrate..sy dulu pun bile follower 100 sampai buat entri bagai.syok la kan..

"saya nak hadiah comel".

harap2 dapat la..hee.. :)

Anonymous said...

saya nak hadiah comel

>.<

Nasz said...

saya pun nak la.

"saya nak hadiah comel tu"

skysaner@gmail.com

Just Mini Love said...

tahniah,, :)

ia nya adlah satu in kita untuk terus berusaha dlm dunia blogging ;)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

"saya nak hadiah comel"

nurkhairolina_1928@yahoo.com


ohsem bro! hehehe

byk follower xda pembaca ibarat mcm syok sendiri..
cket follower pembaca ramai, thats what i want :)

nice meeting u :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...
This comment has been removed by the author.
Yu. Chekgu LK said...

it owkay.. juz have fun ^^

Unknown said...

masanya hampir tiba.......
good luck everybody !

Anaz Tiffany said...

haii... :)

"Saya nak hadiah comel.."

Hope tak terlambat :P

Anaz Tiffany said...

syazawana_thebusybee@yahoo.com

sorii..hehe excited sgt smpai tertinggl emai :P

 

Template blog ilham dari alif ismail