Wednesday, April 24, 2013

wordless wednesday #62 - Kita kan Gwiyomi !!!!


p/s :- demi negara yg tercinta.......

34 comments:

hazwan hairy said...

harini kena maki berjela2 dgn sp nth kat blog..bru pos pasal masuk paper...grm betoi! tpksa pdm...

Remy hazza said...

hairy...
la kenapa pulak. tu... dia dengki ker???? chill okay...biarkan...... kena byk bersabar.....

Mas Zull said...

Assalamualaikum remy...kesian nyer kat hh kat atas tu kan...ada juga org yg jeles mcm ni banyakkan bersabar hh moga ada balasannya nanti...

Remy hazza said...

Mama...
Wassalam mama... itulah mama.... hati prg susah kita nk duga....

||aLeaSaRa|| said...

slm remy yg ceria...best tul asal malam je area kita ujan,.asal ujan je malam.nak gi kej pg2 pun malasssss he3...


hurm nth apa2lah msm plhnry skrg ni,kot ye pun benci mn2 parti tak yah gunakan kekerasan,senjata dan mlm td brta tgk kan apa blaku.letup sana sini adeihhh.

owh simpati pd hh jugak.dunia maya ni pun mcm2 ragam blogger..kdg2 was2 sbb tkt diorg kenakan kita balik :(

Bahrain Ramlan said...

Asal politik ada je perkataan maki2x...mmg tak leh lari..takboleh ke cakap tu elok2x skit...hmmm..Love Malaysia.

diana said...

politik dan maki berpisah tiada..heehe

Amin A. R said...

saya rindukan kawan2 saya yang dulu, berkawan beramah mesra.....tapi sekaranmg dah bermusuh sebab berlainan parti...

Remy hazza said...

sis aleasara.....
salam ceria kak...remy pulak yg kena selesema time2 hujan nie.... badan pun dah panas....hu3...

pasal pilihanraya...itulah...kekadang ada yg terlebih extreme...padahal..... kita boleh berjuang dgn cara yg sihat...... kekadang letih nak layan..... sampai ada yg benci membenci.....
pasal hh tu.....remy pun turut simpati....dlm dunia nie memang wujud manusia yg benci dgn kejayaan org lain...harap hh byk bersabar.....

Remy hazza said...

bahrain...
betul tu.... jgn terlalu mengikut perasaan.... nanti org hilang hormat.....

Remy hazza said...

kak diana....
dah biasa dah sangat dengar...org nie tak betul...org nie pun tak betul..... habis tu sapa yg betul ??? he3

Remy hazza said...

amin....
itulah.... kat opis nie pun dah ada puak skrg nie..... padahal pilihan mengundi ditangan masing2.....

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

betul tu remy.. ne tak satu kq bermusuhan.. pelik la

cik azLyzah⊙.☉ said...

DEBAIK!!!!!!
kan best kalau sume berfikiran macam gitu..Tak de lah yang buruk-memburuk dan tuding-menuding antara satu sama lain...ye takkk.....kite kan serumpun...jgn lah nak gado2...hihihihi

Remy hazza said...

dysha.....
betul tu... time camnie...kwn rapat pun tak tegur..... sebab berlainan parti....

Remy hazza said...

cik azlyzah....
sepatutnya kita eratkan persaudaraan.... bukan berpecah belah demi parti......kekadang mkn masa bertahun baru nak pulih hubungan....

deno said...

betul3!! jgn kerana beza fahaman politik, kita tak bertegur... i choose malaysia.... hehe... tiba2 nyanyi lagu tu....

Condoriano said...

Oh tu lah, semalam ada jumpa kawan tapi tak keluar pun isu-isu politik, bukan apa, takut la sebab politik pun boleh bermusuhan kan?

Remy hazza said...

deno....
betul tu... kita sayangkan malaysia......

Remy hazza said...

condoriano....
ok la tu...boleh dibincangkan...tapi jgn terlalu mengikut nafsu..... kita buat pilihan yg terbaik....

AyueJean AJ said...

Betul tu Remy..
AJ setuju... =D

HH, macam akak cakaplah....
Abaikan orang itu dan labunya... =D

Cheq Kaq said...

semak mata memandang dlm fb bersepah2 pasal politik..yang cheqkaq tau, balik kg untuk mengundi!yea..jom kita mengundi, jom kita mengundi

TiranaAduka said...

ta suka kedamaian.tak dpt nak komen.

Amanina said...

tak lama lg nk mengundi. dh xsabar nie

Remy hazza said...

aj ...
betul tu.....
kita abaikan....

Remy hazza said...

cheq kaq....
jom kita balik mengundi..... yg tu wajib..... yg lain tu kita layan sikit2 jer... jgn extreme sangat....

Remy hazza said...

bro tirana...
sama ngan remy... cintakan keamanan.....

Remy hazza said...

amanina... betul tu...remy pun dah tak sabar

Aku Penghibur said...

yes kita bersependapat... jangan sebab politik kita bermusuhan.. politik yang rasullulah ajarkan cara berhemah bukan maki makian.. inilah kalau orang dah taksub sangat

Si Matatajam said...

Betul tu..kekalkan la keamanan negara kita ni...

Hanif Idrus said...

Politik ni kalau tak gaduh2 bukan politik
Kawan lama akubsiao unfollow member aku sebab hanya tegur dia di FB.

Remy hazza said...

AP...
betul tu... kita perlukan keamanan dlm masa yg sama... berpolitik dgn berhemah.... cukup masa mengundi...tunaikan kewajipan...pilih mana yg berkena.....

Remy hazza said...

kak m...
setuju...kita perlukan keamanan.....sekrg pun nampak dah ada keganasan dlm berpolitik...bom sana..bakar sini... nyeri pulak...

Remy hazza said...

bro hanif...
sampai mcm tu sekali kan......sama jugak dgn kenkawan kat opis..... kekadang layan aje la......

 

Template blog ilham dari alif ismail