Wednesday, April 17, 2013

Worldless Wednesday #60 - Tinggalkan tempurung itu !

P/s:- kekadang kita tak mencuba apabila kita selesa dgn sesuatu keadaan......jgn takut dgn cabaran.......

35 comments:

inche hlovate said...

stuju tu..kita kena berani mencuba sesuatu yg baru..

:: Mrs.Eady :: said...

betul...

Farah Waheda Wahid said...

betul betul betul...aik sejak bila remy jadi sepupu sepapat kumbang ni?

Hanif Idrus said...

Keluar dari zon selesa.....

Hanif Idrus said...

Tahu tak per....kikiki
Kumbang teruna. ..hahaha. Jokes bro..

Amin A. R said...

kalau perubahan itu diyakini membawa kebaikan, maka berubahlah :)

Kakzakie said...

Kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya...

Remy hazza said...

Inche... betul tu.....

Remy hazza said...

Mrs eady...
Mekasih

Remy hazza said...

Farah....
Sejak kontroversi melanda.....Hu3

Remy hazza said...

Bro hanif....
Comel apa kumbang teruna tu.....

Remy hazza said...

Bro hanif...
Betul tu... sesekali kita perlukan perubahan....

Remy hazza said...

Amin....
Remy sokong..... demi kebaikan.....

Remy hazza said...

Kak zakie. ...
Betul kak.... pepatah lama yg tk boleh disangkal lagi....

cik azLyzah⊙.☉ said...

belum cube belom tahu kan remy..

Remy hazza said...

Cik azlyzah. ...
Betul...tak try kita tk tahu.....

Amanina said...

setuju.. sahut cabaran bru best :)

Remy hazza said...

Amanina....
Mekasih. ..kekadang kita perlukan perlukan perubahan

hazwan hairy said...

setuju! org ckp apa terus cuba..haha

Cho Zila said...

akaklertu tak bernai nak keluar dari tempurung ... dah selesa ngat...

Remy hazza said...

hairy.....
ok jugak tu...berani mencuba namanya......

Remy hazza said...

cho zila....
he3...bukan akak jer..... ramai juga...mcm remy kekadang sebab dah selesa taknak terima perubahan.....

Wirda Amir said...

betul tu remy...sypun nak bertukar dan mencuba sesuatu yg baru....sebelum ni sy menangis sbb tak mau berubah...semangat dah nih...

Remy hazza said...

wirda...
all the best!!! semangat kena kuat.....remy menyokong penuh usaha wirda......

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...betul tu kena juga hadapi semua cabaran yg mendatang...:)

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...betul tu kena juga hadapi semua cabaran yg mendatang...:)

Remy hazza said...

mama...
wassalam...... setuju ngan mama... kena kuat hadapinya....

||aLeaSaRa|| said...

usahawan/jutawan melayu yg berjaya skrg kt msia ni,mrka bermula dgn langkah yg luar dr life mrka yg biasa.kalau tidak melangkah x kan tau betapa byknya cabang kejayaan.

Mieza Jhaa K said...

Ermm ni sikap akak la ni..hehe

Remy hazza said...

sisi aleasara... etul tu kak,,, remy setuju...kita kena keluar dari kepompong baru kita sedar yg kat luar lebih byk kejayaan bioleh dicipta....

Remy hazza said...

mieza....
remy pun... kekadang sebab dah terlalu selesa....... tu yg malas nak cuba benda yg baru......

Sukma Haron said...

untuk berubah kita kena berhijrah...

AyueJean AJ said...

Setuju sangat...

Remy hazza said...

sukma...
betul tu kak....

Remy hazza said...

aj...
kan aj kan....

 

Template blog ilham dari alif ismail