Wednesday, February 8, 2012

Wordless Wednesday #4 biler perut bersuara !


P/S :- agak2nya..... nak makan yg mana dulu ?????

17 comments:

cinnamon.com said...

dah lapar dah..tgok pic ni..

ShahzCudin said...

balun kerpok dlu..

remyhazza said...

cinnamon....
sian nyer....
sabar tau....

remyhazza said...

shah...
remy pun balun kepok tu dulu.... takut kena curi.... he3

diana said...

suami akak tak pernah tengok orang makan nasik dengan keropok.pertama kali dia tengok akak makan nasik dengan keropok dia terkejut..hehehe

Aien Not Alien said...

wahhh..dalam perut ada penunggu boleh bersuara-suara bagai...hihi..


*sedap nasi goreng makan dengan keropok!! suka..hihi

remyhazza said...

kak diana...
kalau mkn nasi kerabu kan mesti ade keropok.....
tapi kalau kat restaurant selalunya nasi goreng mesti ade kepok......

remyhazza said...

aien......
suara dlm perut tu leh mintak mcm2.....he3

El Yana said...

sdpnya

eeiyss said...

Allah... sedapnyer la... lama aih tak makan nasik ngan kopok

maszull said...

assalamualaikum remy...sedapnya nasi tu...:)

remyhazza said...

elyana eelyes ngan mama.....
slmt mlm.... waalaikumusalam. kalau kena nasi panas ngan kepok... pergh!!!! terangkat...

AYIE ABAS said...

makanan yg ringkas tapi memadai untuk isi perut dan tetap menyelerakan...^__^

remyhazza said...

emmmm betul tu ayie.....
biar simple... janji sedap kan....

EmpayarUtama said...

Nasib baik nengok yang ini sambil makan pulut serunding hehe

remyhazza said...

empayar.....
lagi ler sedap.....

Eera Shera said...

makan sekali keropok ngan nasi..sedap!

 

Template blog ilham dari alif ismail