Wednesday, March 21, 2012

wordless wednesday #11 cinta itu perlu diikat......

p/s : perlukah cinta itu diikat ??????

24 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

buah apa ni? awat is macam xpernah tengok.. ih ih (^___^)

LiNda said...

ye..cinta perlu diikat..harus..:)

YNA HERMOSA said...

x tau pun ada buah cinta :)

tp mcm best he ada buah nama buah cinta :)

NasZ said...

ikat dengan ikatan yang sah. hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

c'axoera ヅ said...

kalau macam leh jatuh chenta tak..?

♪ cik katak ♪ said...

buah cinta.... penah rasa time kat cameron highland dulu..


errr cinta harus diikat.. :)

baguznet said...

buah cinta? nampak tak memberahikan nak dimakan la bro... camne nie...

Eza Boom Boom said...

tak penah jumpa lagi buah ni.. siyesss... huhu..

maszull said...

assalamualaikum remy...cinta perlu diikat dengan kasih sayang yg sejati agar ianya tak akan terlepas pergi meninggalkn kita...

p/s bukan ikat ngan tali ye...:)

sis92 said...

hehe sweeetttt


cinta yang sejati perlulah diikat dengan ikatan yang kukuh cewahh

remyhazza said...

Eiyiss.....
Abg Rey pun first time tengok bush nie......

remyhazza said...

Linda....
Betul tu.... Cinta perlu diikat rapi.....

remyhazza said...

Yna......
Sekrg dh jumpa kan......
Tapi tk thu ler nape buah nie dinamakn begitu.....

remyhazza said...

Nasz......
Betul tu..... Mcm Nasz jugak....
Dah Slmt mengikat cintanya......

remyhazza said...

C'axoera......
Mkn sebijik jatuh cinta dua bijik.....he3

remyhazza said...

Cik katak......
Eh sama ler..... Remy jumpa tk tempt yg sama.....

LidiaSuraya said...

Ermmm biar kita terikat kerana cinta.. Bukan terikat kerana komitmen.. Kn?? Btw apa buah tu remy?? X pnh jumpa punggg

remyhazza said...

baguznet.....
sama ler....
nampak cam pelik nk mkn.... he3

remyhazza said...

eze....
kena pi cameron highland....
bru boleh jumpa buah nie....

remyhazza said...

mama....wasalam....
remy setuju ngan mama....
kalau ikat dgn tali bahaya.... takut tali mereput nanti....

remyhazza said...

sis92....
benar kata2 mu dik......

remyhazza said...

lidia....
betul tu...
nie namanya buah cinta... kat cameron jer ade jual...kat tempat lain remy tak jumpa lagi.....
tapi kata org , buah nie tak sedap mana pun.....
tapi part yg nama cinta tu...tak taulah dtg dari mana?...he3

My Life's Journey said...

Mat pagi bang remy .. uuuuuuuuu gah buat pe tu? mesti masih masak kat dapur kan..nak gambor nak gambor .. nak cuci mata ...pangg!!

remyhazza said...

umie....
kalau nk tgk cuci cuci...ade kat bwh....he3

 

Template blog ilham dari alif ismail