Wednesday, June 6, 2012

Wordless Wednesday #23 hidup kena positive !

p/s :- Hidup cuma satu perjalanan dan juga persinggahan.......
         Bersihkan hati dan langkah kita ......

22 comments:

Yana Libra said...

setuju~~~ nice one :)

diana said...

:)

ShahzCudin said...

pikir masa depan..yg dah lepas tu terima je..

baguznet said...

jika kita memegang teguh rukun Iman yang enam, pasti perkara ini bukan suatu isu

Remy hazza said...

YANA...
TQ.... hidup kena positive

Remy hazza said...

kak diana....
smile back !

Remy hazza said...

shah...
life must go on......
smkin hari smkin baik.....

Remy hazza said...

baguznet....
benar kata kata bro....
hidup berlandas kan 6 perkara tu..... insyaAllah selamat dunia dan Akhirat

~Beb~ said...

pesanan utk ku ke ni? seboleh2nye kte mesti positive..insyaAllah

pinkcolour82 said...

sokonk EN.REMYHAZZA :-)

Eera Shera said...

baru ada aura positif..org pun selesa dgn kita ;)

azie namico said...

think +ve !...harusss...hidup cuma satu perjalanan...penuh liku2

LidiaSuraya said...

Apa pun kena salu sangka baik kn?? Supaya jiwa kita sendr tenanggggg x gitew?

Zarul Umbrella said...

nice ..dan maksudnya mmg patut diambil iktibar

Aien Alien said...

sentiasa positif dan bersangka baik walau kadang susah nak diamalkan selalu dalam sesetengah hal... :D

Remy hazza said...

fm.....
utk semua ler...... hidup kena positive

Remy hazza said...

cik mala.....
thanks!!!

Remy hazza said...

eera,,....
betul tu...aura positive tarikan utk org mendekati kita....

Remy hazza said...

azie....
betul tu....tk kisah betapa berlikunya perjalanan.... hidup kena hadapi semua..... anggap itu sebahagian dari cabaran hudup....

Remy hazza said...

lidia.....
benar.....bersangka baik lebih baik dari kita fikir yg bukan2....

Remy hazza said...

abg zarul....
yup.....kita semua harus positif dlm apa2 pun....

Remy hazza said...

aien....
at least kita mencuba....tak salah kan....baru hidup lebih tenang....

 

Template blog ilham dari alif ismail