Monday, June 10, 2013

Aku Bete Sama Kamu........ dinner istimewa......

Assalamualaikum.....
Kita bersua lagi...... semoga hari yg baik2 nie....kita teruskan langkah perjalanan dengan hemahnya....... masih tak sempat nak monday blues minggu nie..... sebab byk kerja menunggu........sabar aje lah kan...... btw.... kita sambung kisah adik2 indon remy nie......
Setelah hampir 6 bulan menjalani latihan practical...... sampai masanyanya... mereka akan pergi juga....... so sebelum berpisah...... diakan majlis dinner perpisahan dan penyampaian sijil serta hadiah kemenangan utk battle masterchef junior..... yg tu remy dah tak boleh buat entry...... nanti jadi isues pulak..... so dinner ohsem nie bertempat kat Nilai Spring golf and resort...... remy join sebab remy salah seorg care taker utk adik2 nie.....
Time nielah nak tgk adik2 remy nie jadi sinetron.... waduh2...semuanya anggun sekali...... nak buat camner kan... masih remaja... bab fesyen memang tak kalah...... walaupun dah pesan jgn seksi2 sangat.......tak sesuai..... tapi mereka tetap melaram macam bintang filem.......kebanyakan umur masih dalam 16 ke 17 tahun.......
Makanan memang ohsem..... deretan salad dan appetizer memang membuka selera......apatah lagi hidangan utama yg ala ala indonesia berserta kuih muih serta buah buahan........ kenyang jugaklah dgn hidangan semua tu.......tapi yg tak leh remy terima...salah seorg adik nie...mkn mushroom soup pun dia letak petai..... habis utk dia seorg jer..... katanya dah 6 bulan tak jumpa petai...... hu3.... kempunan ler tu.....
Majlis meriah dgn aturcara yg dirancang ...selain penyampaian sijil dan hadiah...setiap pelajar dikehendaki membuat persembahan berkumpulan...... meriah bila semua dah berdangdut...kan lagu rasmi dieorg tu... tak dinafikan...ada diantara mereka yg cukup sedap suaranya.......selain tu , sesi bergambarlah yg jadi kemestian..... dan tentunya remy jadi mangsanya...... lepas tu kena upload dlm fb...... hu3
seronok tgk mereka semua bergembira walaupun dalm hati ada yg berat utk berpisah.......... tapi itu semua sudah suratan kan..... tak kisah pun...lepas nie datang lagi group yg baru....... remy pun tak beberapa nak rapat sangat dgn group kali nie...... tapi kalau yg lepas...... mcm2 xtvt remy bersama mereka.......
sebelum berpisah.... jom kita layan dua youtube yg remy upload
jom tgk mereka bergoyang jom!!!!!


kalau tak clear..... Change Quality tau...... baru dpt tgk yg HD.....
sampai jumpa lagi.......



28 comments:

Wirda Amir said...

Salam remy...

Memang mcm artis lah semuanya..hehehe....

Sabo je lah.....

hazwan hairy said...

perghh boleh tahan dorg semua ni..hahaha

AiSyA LiEzA said...

:) hehhee ^^ cm tgk sinetron lak... hehehe :)

依之汉 said...

erk... ada pula tunjuk jari hantu di situ. Tak patut tak patut.

Kancil 8349 said...

meriahnya...macam Kancil dah terlepas banyak cerita mengenai Remy...apapun menarik

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

aduuhaii !

Nao Mei said...

Aduhai anak-anak cik akak...semuanya cantik..hihi

Sally Yatiey said...

Meriahnya.. :D hee

3no gr33ny said...

seronok juga si teruna mungkin menjamu mata

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...wah ramai n meriah juga ni...:)

Mizz Aiza said...

meriahnya.. :D

Remy hazza said...

wirda...
itulah..... kena bayak bersabar...nanti hujung bulan dtg yg baru..... dtg semenyeh jer...bila balik...semua tukar wajah....

Remy hazza said...

hairy...
itulah....... anak2 remaja indonesia...sana budaya mereka cukup berbeza...... bila dah lama kenal..baru tahu.....

Remy hazza said...

aisya....
betul...remy tgk pun...mak ai... berubah semua nya....

Remy hazza said...

my word...
memang tak patut.... kalau ditegur nanti..... ada yg bermaasam muka...walaupun dah puas remy nasihat... semua nakal2... nak bebas lah...... mcm2...

Remy hazza said...

kancil...remy pun byk terlepas cerita kancil....... nak tunggu dan ambil masa jugak bw nie....

Remy hazza said...

bunda....
wassalam.... seksi bebudahk nie..walau pun dah pesan jgn over2.....

Remy hazza said...

akak nao mei...
bila dah bergaya semua cantik2......

Remy hazza said...

kak sally...
memang meriah...tapi susah jugak nak kawal mereka utk 6 bulan tu...ada yg degil2....

Remy hazza said...

3no gr33ny....
tak juga... majlis tertutup....... hanya lecturer mereka dan pihak pengurusan.....

Remy hazza said...

mama..
majlis meriah..... sebab dah sampai ke pengakhiran...setelah 6 bulan menimba latihan kat tempat remy....

Remy hazza said...

miss aiza... mcm pi dinner...padahal.... majlis perpisahan jer....

Mawardi Yunus said...

Xajak kita pom -.-

Remy hazza said...

mawardi...ingat taknak ikut hari tu..kalau tak boleh bergoyang sekali.....

cik azLyzah⊙.☉ said...

best nye...meriah sungguh :)

baby comel said...

wah wah wah meriahnya.. suka betul depa

Remy hazza said...

cik azlyzah....
kita berhibur dgn telatah mereka.....

Remy hazza said...

baby comel....
mau tak suka...hari2 pakai baju memasak...bila dpt pi dinner...semua melaram.....

 

Template blog ilham dari alif ismail