Wednesday, June 19, 2013

Wordless Wednesday #68 - Mat bunga la pulak !!!!

P/s :- dimana ada bunga...... disitu lah ada kumbang !!!! he3


tambahan :-... Selamat hari lahir utk adik remy yg sorang nie.... Hazwan hairy...... semoga hidup sentiasa diberkati......

44 comments:

Farah Waheda Wahid said...

nice carving...

Remy hazza said...

farah...
he3...remy tumpang hinggap jer......

AiSyA LiEzA said...

heheeheh xD slmt hari lahir utk adik remy ^^

Remy hazza said...

Aisya....mesti hairy suka nanti......

Sukma Haron said...

boleh makan ek...? cantik sangat...& kreatif...

inche hlovate said...

waa cantikkkk..ni kalo nak makn pun syang

Remy hazza said...

kak sukma....
utk hiasan buffet line jer..... cuma kali nie meriah sangat.....

Remy hazza said...

inche....
he3... memang pun... sedih nak rosakkan bunga2 tu......

Mohd Selim Zainal said...

nice sharing...remy.

mselim3

Mizz Aiza said...

happy birthday untuk adik remy.. :D

deno said...

deno suka bunga.. paling suka bunga ros :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

happy birthday buat adik remy ye...
ehemmmehemmm..nampak sedap lah bunga tu...hehehhe

Mieza Jhaa K said...

Adik Remy?????

Remy hazza said...

M.selim..
Berkongsi hasil kj chef kt tempat remy.... cantik kan

Remy hazza said...

Mizz aiza....
Mesti hairy membaca nanti....blogger tegar tu....

Remy hazza said...

Deno....
Ukiran buah tu cukup cantik dilihat.....

Remy hazza said...

Cik azlyzah. ...
Sebab cantik tu yg sayang nk mkn.....

Remy hazza said...

Mieza....
Adik alam maya.... dulu lagi remy panggil adik kat hairy. ...

KY Atie said...

asal kumbang itu jujur dan ikhlas

boni kacak said...

bak mai sekuntum dua bro..hehehehe

Abe Kie said...

salam. comelnya tengok bunga mawar yg diukir dari betik n tembikai.. done follow here. TQ.

Ain Norainsyah said...

cantik dan kreatif sangat. :)

diana said...

sapa buat gubahan tu..cantik la...

~Beb~ said...

Hello remy, ada sihat ka?

Hanif Idrus said...

Selamat harijadi untuk adik awak...
Banyak bunga di adapat..heheheheh

Amin A. R said...

bunga2 tu nampak macam buah yang diukir la pulak... :D

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...suka tengok bunga2 tu ada pula kumbang kat sebelah tu hehehheee...;)

Remy hazza said...

ky...'
he3...nie kumbang baik ler.......

Remy hazza said...

bro boni...
bolah aja...nak kasi sama siapa.....

Remy hazza said...

abe kie....
terima kasih follow remy.....
hasil ukiran salah seorg chef cold kitchen remy....cantik sesangat....

Remy hazza said...

ain...
memang pun.... ramai yg memuji hasil carving chef khafizan nie....

Remy hazza said...

kak diana....
chef khafizan namanya..... nanti remy nak buat special entry pasal dia ler.....

Remy hazza said...

beb...
fm..... long time no see..... remy busy jer..... tapi alhamdulillah sihat...harap fm ngan hubby pun sama tau....

Remy hazza said...

bro hanif....
hairy yg abg kenali juga..... blogger femes tu.... remy dah anggap dia mcm adik....

Remy hazza said...

amin... memang semuanya buah dan sayuran......

Remy hazza said...

mama...
wassalam...kumbang tu tumpang hinggap jer....... tapi bunga2 ukiran dari buah tu memang cantik.....

Remy hazza said...

mama...
wassalam...kumbang tu tumpang hinggap jer....... tapi bunga2 ukiran dari buah tu memang cantik.....

Wirda Amir said...

Hehehehe.....

Remy hazza said...

wirda....
he3....... jgn tgk lama..... karang kumbang yg layu....

shameel Iskandar said...

Kumbang n bunga sesuatu yg x dpt dpisahkan. Slmt hari lahir buat adik Remy, Hairi

Aku Penghibur said...

:)wahh sememangnya kumbang dan bungga tak mampu berjauhan ,,,, smart hiasan tu

Remy hazza said...

shameel...
he3... kumbang tetap mencari bunga kan......
mekasih wish utk hairy tu.....

Remy hazza said...

ap...
hasil chef khafizan yg remy cukup salute..... mintak jer...dia buatkan ....pasti istimewa....

Kancil 8349 said...

cantik bunganya remy...suka dengan ayat kamu tu...hehehe

 

Template blog ilham dari alif ismail