Wednesday, June 12, 2013

Wordless Wednesday #67 - Kerana Dia lebih menghargai......

P/s:- Sayangilah org yg membahagiakan kamu dari menyayangi org yg kamu sayang.....kerana ia cukup berbeza ketulusannya......

28 comments:

hana hadi said...

sangat sokong dengan kata2 ni

Mieza Jhaa K said...

Ye, benar lagi bersuluh..heehe

Afiqah Adzan said...

Betul . Sokong 100%

Mizz Aiza said...

setuju sangat dengan kata2 ni..

mrs eyza said...

setuju remy.... sayangilah org yg menyayangi kita dari menyayangi orang yang kita sayang...seumpama cintailah orang yang mencintai kita dari mencintai orang yg kita cintai...

Cho Zila said...

betoi2... betoi22... itulah yang pentingnyer...

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...memang menarik ayat tu...;)

Aishah Jahirah said...

nak cari org yg betul2 syg kita pun susah gak...hurm..

Wirda Amir said...

Asaalamualaikum remy...

Betul sgt tu tp lebih seronok sbb dua2 saling syg n memerlukan....

Wirda Amir said...

Remy..tolong PM akak alamat remy di link fb yg akak ada tinggalkan di ruang komen dulu ye..hadiah yg akak kirim mungkin tk sampai pd remy sbb guna post biasa dan bersampul besar(x muat masuk latter box)akak nk ganti hadiah yg lain..jgn lupa no tel sekali..

p/s syg kalau tk sampai sbb itu cenderahati ms akak bercuti..sehelai tshurt dan sebarang pen yg cantik tp bkn rezeki remylah tu...:(

Remy hazza said...

hana...
terima kasih.....

Remy hazza said...

mieza....
kalau dah terang lagi senang.....cari yg membahagiakan......

Remy hazza said...

afiqah!...
tq.....

Remy hazza said...

miz aiza... mekasih sis.... beza perasaannya kalau kita betul2 memahaminya.....

Remy hazza said...

eyza.... betul.... kalau kita mencintai org yg kita cintai...belum tentu cinta nya berpihak pada kita.....

Remy hazza said...

cho zila...
mekasih kak....

Remy hazza said...

mama...
wassalam... terima kasih mama.....

Remy hazza said...

aishah...
benar...... semuanya bermula dgn hati...kalau ikhlas...terserlah kasih dan sayang tu....

Remy hazza said...

wirda...
wassalam...betul tu... sesama memerlukan...dan semasa mencintai.....

Remy hazza said...

wirda....
ala ...takde rezeki remy tu kak...... mungkin abg pos tu buat kenangan..... kasihan kat akak nak kasi lagi...kalau menyusahkan..... remy redha kak......
tapi kalau akak nak kasi jugak..... remy pm address sekali lagi....

Kancil 8349 said...

sokong 1000%

Remy hazza said...

kancil...terima kasih.....

AiSyA LiEzA said...

BETULL!! org y kita syg n org y sayang kita merupakn 2 pkra y berbeza...

cik azLyzah⊙.☉ said...

setuju!

baby comel said...

tersenyum membaca.. saya syg awak semua, awak semua syg saya tak?? =) hehee

Remy hazza said...

aisya ...
benar... jauh pengertiannya......feed back juga berbeza....

Remy hazza said...

cik azlyzah...
terima kasih......

Remy hazza said...

baby comel.....
kite semua insyaAllah...saling sayang menyanyangi.....

 

Template blog ilham dari alif ismail