Monday, June 24, 2013

Masterchef Selebriti malaysia 2 - Siapa yg ke final.......

Salam bertemu lagi sahabat semua......
kita bersua lagi....... dan semestinya entry2 yg akan remy paparkan kali nie cukup istimewa...entry back to back yg cukup manis utk remy kenangkan satu hari nanti......remy saksi segalanya...dan yg paling ohsem...remy pun turut sama menjayakannya... biarpun cuma dibelakang tabir.....tapi sibuknya remy sama jer mcm yg lain,....... he3

oklah... jgn lupa saksikan masterchef selebriti malaysia musim ke2 malam nie .....episod yg kita nanti-nantikankan...... semi final..... dan jgn lupa juga malam besok dgn final masterchef selebriti Malaysia 2 yg lain dari lain..... apa yg istimewa...... kita tunggu dan lihat.......itu lah rahsia yg cukup lama remy  pendamkan.........pastikan sahabat semua melekat di depan tv malam nie tau!!!!
kita saksikan antara Celina , rozita dan juga Syura..... siapakah diantara 3 wanita istimewa tersebut yg layak ke peringkat akhir.......tapi sebelum tu..... kita tgk dulu kreativiti dan juga hidangan istimewa yg memikat para juri malam ini......
selamat menonton semua.......dan jgn tanya siapa yg juara...... jawapannya..... tetap kena tunggu mlm besok...ok !!!!

24 comments:

Azian Elias said...

sapa yg ke final... sape menag agak2nya ye... akak just tengok sesekali je.. sempat2 kan diri..

Sukma Haron said...

suspen...rasanya Che Ta...

Amin A. R said...

hehehe...dah agak mesti remy tau...kih3....tapi rumah nan hado astro...tunggu hapdet kat pesbuk jer lah...

NinaAz said...

Syura juaraaa. Yeaaaahhhh

Remy hazza said...

kak yan...
kita tunggu mlm besok baru kita tahu siapa yg juara......

Remy hazza said...

sukma.....
cik ta dah keluar tadi....... so sad.......

Remy hazza said...

amin...
takpe... mlm bsk kita tahu siapa juara masterchef kali nie.....

Remy hazza said...

ninaaz....
segalanya terjawab mlm bsk......

Mizz Aiza said...

kita tunggu tengok siapa yang menang..

Aku Penghibur said...

sangat berharap syura menang :)

Ayie Abas said...

assalamualaikum...remy :)

ayie pilih rozita che wan...sbb dia nak kawen x lama lagi..hehe

Mieza Jhaa K said...

Syura menang!!!

Kancil 8349 said...

kurang menonton tv..kena kalah dengan anak...dorang suka tonton kartun

Remy hazza said...

MIZZ AIZA....
yes...kita tunggu mlm nie....

Remy hazza said...

ap.... insyaAllah.....
kalau tertulis rezeki syura.......
kita tunggu tau.....

Remy hazza said...

ayie....
wassalam ayie....
rozita dah kuar mlm tadi......hu3...tinggal syura ngan celina jer...

Remy hazza said...

mieza....
kita tgk sapa yg kena...... tunggu mlm nie tau...

Remy hazza said...

kAncil....
kena tgk mlm nie...final..... kita tgk siapa yg bergelar juara....

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...best2 nak tengok siapa yg berjaya mlm ni...;)

diana said...

tu la..semalam buka je tv akak bagi tau maisara..uncle remy tu kerja kat sini la..jenuh la pulak nak jawab bila tiap kali dia tanya "ibu,yang mana satu uncle Remy.."
adoi..

Remy hazza said...

Mama...
Wassalam....kita tunggu dan lihat..
Memang menarik




Remy hazza said...

Kak diana....
He3. ... excited maisara nk cari uncle remy ye.... uncle kt blkg tabir jer.... yg enterframe tu semua chef2....

Wirda Amir said...

Che ta tak menang le..akak minat mata che ta...hehehe....

Remy hazza said...

Wirda....
Takde rezeki cikta kak......tapi cikta memang peramah...m

 

Template blog ilham dari alif ismail