Wednesday, November 23, 2011

HAPPY FEET PART 2..... ANY COMMENT ?

hE3.....teman nak komen ler nie....
ok jugaklah tgk crite nie.....
tapi teman tetap suka yg part 1.....
lagi best rasanyer......
yang part 2 nie nampak cam kureng sikit.....
mungkin utk budak2 okler.... tapi yg bapak budak cam kita nie.....
rasa boring sikit...... byk talking2....he3
pastu scene kat antartika jer.....
kali nie cerita pasal colony jer....
bagaimana nak selamatkan penguin yg terperangkap didlm kepungan ais...
tapi utk pengajaran kepada kanak2 sesuai sangat...
semangat dan keberanian si comel tu......
dan juga semangat juang serta kerjasama antara penghuni kutub.
so enjoy the movie....
tak boleh nk komen panjang2...
keje byk.... busy this week.....

4 comments:

Lai Qma said...

0uhh..tak tgk lg cite ni..besh ker ea..hee

DianaAzis said...

Hehe..comelnya diorang ni..belum berkesempatan lagi nak menontonnya.. :)

remyhazza said...

lai qma and Diana...
kalau korang dh tgk part 1....
mesti korang rasa part tu nie kureng sikit....

~Nana BamBam~ said...

ok...nanti nk tengok.. :)

 

Template blog ilham dari alif ismail