Wednesday, November 2, 2011

CAHAYA DI PUTRAJAYA

Assalam.....
morning every body....
hopefully hepi2 arinie.....
well apa crite ???? cer crite cer crite........ he3
teman nak crite biasa jer.....
teman nie kan jiwa seni sikit.... nampak benda yg cantik.... terus nak snap pic.....
so teman nak share ler keindahan putrajaya pada waktu malam....
kalau sapa yg dah pi putrajaya tu...tau ler ...


bila malam jer...bertukar wajah jadi bandar bercahaya....
teman pernah gak lepak2 kat dataran ngan jambatan sekitar putrajaya tu......saja ...kagum ngan senibina dan pencahayaan kat situ....
so let's kita roll the pic....
enjoy !
Sememangnya Putrajaya salah satu tempat yg harus dikunjungi...
boleh ler lepak2 kat taman taman yg perbagai tu.....
shopping kat alamanda
atau spot area for makan2......cam kat taman warisan pertanian.
Moh kita ke putrajaya....

5 comments:

Nazri Razra said...

Putrajaya memang nampak cam duk kat bandar bukan di Malaysia la beb. Memang menarik

Boboi Boy said...

cantiknya lampu kt jambatan tu :D

Azzifarun Nurafizza said...

cantik gile lampu die...

NasZ said...

wah..cantiknya. tak pernah g malam2. slalu g siang2 je.

sis92 said...

cantiknya lampu




sebenarnya





banyaknya pembaziran:P

 

Template blog ilham dari alif ismail