Tuesday, November 8, 2011

MALANG MEMANG TAK BERBAU.....

Ceritanya cam ni, Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil melihat keadaan keretanya yang kemek.hari dah nak masuk magrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu sempit, lampu jalan tak de pulak. Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah lah tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit. Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit " Hoi.. Babiiiiiiiii
....... Slowsikit....." Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun menjerit balas .. "Celaka!!!!! F**k you!!!, Pu**mak kau!!!".."Bagerooo..."sedap jer cakap aku babi...." Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat....Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut..Apabila sampai ke sana, kelihatan budak tu terpelanting dalam semak manakala motosikal nya remuk sama sekali. Rupa-rupanya, dia dah langar babi yang telah dilanggar oleh perempuantadi. Moral of the Story : Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! tu bukanya marah...tapi nak bagi tau jer....yang ada babi tergolek kat depan....hehehehehehe





Created a romantic #Coffeemate music vid for my perfect one & it's so simple to do!

7 comments:

sis92 said...

haha sengal lah..

awat bab tu nampak comel ,huh runsing

DianaAzis said...

Lain kali org bg nasihat dengar..jgn asik nak melawan je.. :P

QueeN TerataI said...

hehehehehe kelakar la... kesian.. tula org bg nasihat tp dimakinya balik.. kan dah kena... salam kenal n follow u... ;)

Aien Not Alien said...

hahahaha..kelakar la..


tu la..jangan ingat babi untuk maki2 je...huhuhu

EmpayarUtama said...

Alamak ada baula... malangnya... hahahahah

Kancil 8349 said...

hahahaha...lucunya...

Fabulous Me said...

ahahahhaa klaka oke~

 

Template blog ilham dari alif ismail