Wednesday, November 30, 2011

THE ART OF FRUIT..... SO CUTE !

The art of fruit carving....
saje jer buat satu entry utk fruit carving nie....
kalau semua perasan , byk kali teman masukkan pic fruit carving dlm blog nie.... cuma kali nie teman nak crita sapa pulak yg buat fruit carving nie.... he3
nama nyer chef Khafizan , salah seorg kakitangan dibhgn cold kitchen ataupun dapur sejuk....
Chef khafizan nie punya skill memang power....
tak semua yg ade kemahiran nak buat fruit carving nie...

teman walaupun boleh tapi tak leh sehalus mcm yg profesional nie,
benda nie  kena selalu buat.... baru skill improve kan... ?
nie time kawen jer baru teman nk kuar skill.... berkarat jugak.... he3.
jom kita tengok hasil keje chef khafizan sempena Year end Gathering 2011 aritu..... kasi zoom sikit !!!!
chef khafizan juga byk menerima tempahan dari luar utk tempahan majlis2 perkahwinan xspecially mkn beradap ...
memang teman pernah tgk hasilnya......
vouge the vast !!!!
betul org2 tua ckp..... byk ilmu byk manfaatnya juga....

3 comments:

Kancil 8349 said...

cantiklah...ndak sangka dorang boleh buat macam nie

remyhazza said...

betul tu kancil.....
seni fruit carving nie skill tersendiri...

EmpayarUtama said...

memang cantikle

 

Template blog ilham dari alif ismail