Friday, November 4, 2011

BILA TEMAN TERINGIN JADI BUDAK2......

Ho ho ho.....
tertiba jer kuar entry biler teman teringin jadi budak2....
tapi teman rasa bukan teman jer yg teringin... rasa nyer ramai lagi yg teringin.....
zaman kanak2 manyak best tau.......
nak aper semua dapat.....ye ker ????
teman tak pernah dapat pun.... sikit2 ade ler......
cam nak mkn ape2 jer..... mesti mak masakkan....
zaman tu mana tau nak mintak lebih2....
lagipun masa tu tau nk seronok jer...... betul tak....?
nak buat ape pun org tak marah sangat....
teman kechik2 dulu nakal ler jugak.....
walau sekarang dah besaq panjang.....
teman miss sangat suasana zaman kanak2.....
tu sebabnya..kekadang perangai kanak2 keluar sekali sekala....
org kata lepas gian...... kih3

korang mesti ade benda yg korang ingat masa kanak2 kan......
time tu lah...... masa kita semua yg paling comel !!!!!
sebab aper kite comel.....sebab boleh buat cam budak2 kat bwh nie.....
cute sesangat......
jom kite tgk.....

so sweet kan...
biler kena marah..... boleh buat muka macam2....
merajuk.... menangis.... kena pujuk.....
kena lempang !!!!
duss.....
hu waaaaaaaaa....
nak jadi budak kechik balik..........he3



6 comments:

DianaAzis said...

Comelnya dia..cam saya kan :P

NURUL ASHIKIN said...

sweetnya wish awak

remyhazza said...

he3..... diana ngan nurul.....
best tau klau jadi budak2 selamanya.....
hari2 leh enjoy !!!! he3

eyryn said...

yurp ! betul3.. hehe..
budak kecik laa yang paling best !

EmpayarUtama said...

Hahahah anak aku tak bg tutup page nih huhuhu camna aku nak bw?

YNA said...

kluboleh kuputarkan waktu akan ku kembali ke zaman itu, hikhikhik

 

Template blog ilham dari alif ismail