Wednesday, September 19, 2012

wordless wednesday #37 tanda kita dirindu.....

26 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

rindu rinduan? :)

misz_eyza said...

aikkk tak der pun imej nyer remy huhu...

Remy hazza said...

mrs Eady....
kerinduan yg kekadang kita terlupa.....

Remy hazza said...

eyza...betul ker ???

LiNda said...

Linda pun ngah down ni. Jenuh muhasabah diri. sedih :(

Remy hazza said...

linda...
nape tu sis..... tak elok down lama2...kan darah tgh manis tu......

cikji said...

betul, bila diuji baru kita makin tersedar

pinkcolour82 said...

R.I.N.D.U kat sape tue EN.REMYHAZZA??hehehehe

Hanif Idrus said...

Peringatan yang baik!!

Remy hazza said...

cikji...
benar.... kalau tak diuji...kekadang kita terleka dgn nikmat dunia....

Remy hazza said...

cikmala...
rindu pada sang pencipta....

Remy hazza said...

bro hanif....
ingatan utk remy jugak.....

boni kacak said...

setuju sangat bro.. :)

misz_eyza said...

nie baru ada imej remy... petang tadi puas eyza refresh tapi tak ada imej pun yang keluar..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

mrk yg sering diduga adalah mrk yg disayangi. kan kan?

3no gr33ny said...

semoga kita makin kuat dan tabah dengan ujian yang dihadapi

Remy hazza said...

beo boni....
mekasih... jom kita sama2 merindu pada yg Esa.....

Remy hazza said...

eyza....
slow sikit kut pic tu kuar...... bila remy bukak ok jer......he3....

Remy hazza said...

leeze....
betul tu... yg duga itu jadi perhatian... semoga kita insaf dgn apa yg terjadi...kembali ke fitrah dan hukumnya......

Remy hazza said...

3no gr33ny
setuju.....semoga Allah berikan kita kekuatan utk merinduinya.....

Aien Alien said...

Allah s.w.t lebih mengerti kemelut jiwa kita saat ditimpa musibah...hendaklah berserah pada-Nya dan usaha... :)

misz_eyza said...

maybe la remy.. eyza rasa PC eyza kat opis nie x sapot imej tu sebab semalam bukak kat laptop umah oke jer tapi pagi ni kat opis xder plak imej tue huhu...

Remy hazza said...

aien....
betul kata aien.....
musibah yg dtg penguji keimanan kita....

Remy hazza said...

eyza....
mungkin jugak.... sebab remy copy pic.....buka save images.....hu3

Aishah Jahirah said...

ditegur tapi masih tak sedar....mmg lupa diri...:(

Remy hazza said...

aishah...
suka ayat tu.... benar... kekadang , dah diberi teguran pun.... ada yg masih belum berubah......

 

Template blog ilham dari alif ismail