Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday #38 - hati yg ku jaga....

P/s :- Lalu ku jawab pada hati " biarlah.... kerana luka itulah baru ku tahu siapa sebenarnya insan disekelilingku..."

24 comments:

maszull said...

assalamualaikum remy...melayan perasaan di pagi hari yer...:)

LiNda said...

remy r u ok? kadang2 kite perlu jage hati sendri dulu, sebab tak semua orang tau jage ati kite..;)

misz_eyza said...

betul quote tue... kalut jaga hati orang lain konon tak nak dia terkecil ati tapi diri sendiri yang terhiris luka...


sekarang nie ambil pendekatan tengok dan lihat jer.. sebab buat baik pun tak dihargai, buat jahat lagi lah dicaci hina.

duniafana said...

peribadi seorang pemimpin memang mcm 2

ch000tz axoera ヅ said...

idaaaaakkkkk apakah kena denganmu wahai remyy...?????katakann ..??katakannn??

Everything's Everythings said...

Alhamdulillah ^^
memang seorang sahabat yg bagus..
sifat terpuji tu ;D

Nisa Greennnpanda said...

bgus nie, remy suke jg ati & prasaan org lain ye..

tp..jgn la smpi ati sndri byk dilukai eh..

Remy hazza said...

mama...
wassalam... pagi2 dlm keta tadi..... termenung sejenak apa yg berlaku dlm hidup....

Remy hazza said...

linda....
remy ok jer..... cuma kekadang bila difikir2kan..... apa yg kita lakukan tak pernah org hargai..... kita cuma wujud bila diperlukan.....

Remy hazza said...

eyza....
tu word sendiri tau....he3.. lately byk masalah berlaku...... so remy ok jer , cuma kena berhati2 dlm urusan seharian.... kita sibuk jaga hati org...tapi org tak hargai hati kita.....

Remy hazza said...

duniafana....
assam garam kehidupan.... sesiapa pun bisa melaluinya....

Remy hazza said...

choot.....
remy orait sokmo...... saje jer kuarkan word tu....terasa sikit dgn keadaan sekeliling nie.....
tapi kita kena chill kan???

Remy hazza said...

everything2
amin.... terima kasih....
biar kita sedikit terluka demi utk melihat org lain gembira.....
sebab remy tahu.... luka itu akan sembuh nanti....

Remy hazza said...

nisa...
insyaAllah..... kita bertahan.....semua tu cuma sebebis dari kisah kehidupan.... kecil hati.... kecewa dan rasa marah ada dalam jiwa setiap insan....
apa2 pun... kita kena redha....

baguznet said...

muhasabah diri adalah yg terbaik untuk diri. Sentiasalah rasa gembira walau hati terluka, baik untuk diri sendiri... ;)

Remy hazza said...

Baguznet...
betul tu bro.... kita renung dan kita nilaikan segalanya... cari kelemahan dan perbaiki apa yg kurang......

Saya Disini said...

wah...melayan perasaan..hti awak jaga elok2 ye

Remy hazza said...

Saya disini....
terima kasih...sekali sekala.... kena jugak tanya hati kita kan.....
takut2 dia merajuk pulak nanti....

Hanif Idrus said...

Wah!! tenagh terluka ler ni..hehehehe
Adakala terpaksa membakar diri ini untuk kebahagiaan orang lain...

Azian Elias said...

sabar ye Remy.. itu lah kehidupan namanya..

zila manaf said...

sentap ke huhu

Remy hazza said...

bro hanif.....
sikit jer..... remy mana ada reti nk marah......just terkilan sikit jer....

Remy hazza said...

kak yan...
betul tu... apa yg berlaku satu pengalaman......
tak semua org rasa apa yg kita rasa.....

Remy hazza said...

zila....
sikit jer sentapnya.... ala dgn kenkawan.... bsk lusa harap2 ok ler.....

 

Template blog ilham dari alif ismail