Wednesday, November 28, 2012

Pencarian Bloglist Musim 1 Diari Farisha

Salam semua sahabat remy....
kali nie remy nak join segmen salah seorg sahabat remy...sapa lagi kalau bukan......Diari farisha ..... 
Segmen nie dikenali sebagai 
Pencarian Bloglist Musim 1 Diari Farisha
So menarik bukan...... simple jer segmen nie......cuma google+ jer tuan punya blog...tak payah nak pakai penaja...... he3...
remy dijemput oleh Diari farisha hari tu..... cuma sekarang baru berkesempatan nak buat entry.....

so kepada kenkawan semua mana yg belum lagi join segmen nie...moh cepat kita berkenalan dgn Diari farisha nie....masih jauh lagi tarikh tutup utk pencarian bloglist musim 1 nie......harap2 dia berjaya dgn pencariannya... dan remy tak mahu lepaskan peluang..... kan kita dah lama pren together gether.......

so kalau korang nak join klik aja nama Diari farisha kat mana2 dlm entry nie.... kesemuanya terus ke blog Diari farisha.....kat situ tertulis segala peraturan dan pelbagai lagi info tentang segmen nie...... gud luck semua......!!!!

21 comments:

My Life's Journey said...

Memang menarik bang ..selalunya kita dengar segmen cari follower berbilang bangsa ..yang ni lain dari yang lain .. memang kreatif kawan bang remy ni (^_^)

Remy hazza said...

umie.....
tuan tanah ajak....remy join jer........support segmen kenkawan....

Ayie Abas said...

teruja ayie tgok header tuan blog tu...warna warni bak pelangi...

LiNda said...

cerianye header dia..:) gud luck remy :)

TiranaAduka said...

salam
Gud luck..
Jalan2 naik triumph.x de hasil.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

memeriahkan majlis erk.

Remy hazza said...

ayie....
ala ala princess gitu........

Remy hazza said...

linda ...
terima kasih..... ceriakan header dia........penuh fantasy.....

Remy hazza said...

bro tirana....
dah jln ye triump tu.... nape takde hasil??? cer crite......

Remy hazza said...

leeza..
harus...lagi ramai lagi meriah......

afzalsukasuki said...

Gudlak remy, afzal kalau terajin lebih sikit hari ni leh la join skali :D

Remy hazza said...

zal...
lama tak kesini......he3
ada masa boleh jugak join nanti...

ayut said...

ayut join jgk! :) lame kan dia berlangsung :)

C'Jai said...

wah ... bersegmen lagi..harap Bertuah remy yer..:)

Remy hazza said...

ayut...
betul tu....setahun terpilih duduk dlm bloglist.....

Remy hazza said...

c'jai...insyaAllah...mudah mudahan.....

Si Matatajam said...

Selamat bersegmen Remy

miz ruha said...

selamat bersegmen remy... ^_^

Remy hazza said...

simata tajamm...
terima kasih..... jom join sekali...

Remy hazza said...

miz ruha...
mekasih miz ruha.....

Mas Zull said...

assalamualaikum remy...selamat bersegmen yer...;)

 

Template blog ilham dari alif ismail