Sunday, January 1, 2012

CREW MEAL SAMPLING......for AAX

Salam buat teman2 semua
Teman penat sangat minggu nie.....
Why ?????
mau tak penat kalau minggu nie ade 3 sampling.... tak pernah terjadi sejak teman keje kat sini..... tapi nak buat camner.... dateline kena kejar jugak.....
tu yang entry kali nie dah terlewat beberapa hari.... tapi tak kisah ler....
kalau hari selasa aritu teman sibuk melayan Japanese Airlines sampling..... ari Jumaat pulak teman busy ngan AirAsiaX crew sampling.....
nak start the new cycle meal next week...
mana nk buat proposal dan checklist. terkejar..tapi alhamdulillah... segalanya berjalan lancar....
cuma kepenatan je la terasa sikit..... nak bw pun tersangkut2.... tapi nk buat camner kan..... mana yg sempat teman singgah..... teman jenguk jugak....
so jom kita lihat apa yg ade semasa sampling semalam.....
walaupun hanya utk cabin crew meal......
makanan tetap juga meriah...
lupa nk kasi tau...... arini sabtu lepas ade sampling lagi...Special for Emirates Airlines...... sebabnya bermula dari 1 Jan 2012 adalah perjalanan pertama pesawat AB380 dari Klia ke Dubai....
kalau nak tau... AB380 nie pesawat yg dua tingkat tu.... kiranya pesawat yg komersial terbesar ....
so far yg baru guna cuma Singapore Airlines dan Emirates... utk Malaysian Airlines... sekitar bulan July nanti baru pesawat AB380 mula beroperasi....
jadi bsk teman akan review kan pic sampling utk kapal special nie.....

4 comments:

Eera Shera said...

makanan ni bwk naik flight la ek? sedapnye..geram ngan muffin tu..bak satu!

baguznet said...

lorr... utk cabin crew jerk ke?

AB380 ni airbus punya ke? yg jumbo jet tu yg mane ye?

remyhazza said...

baguznet...
AB380 buatan airbus....
ade satu lagi nama dia boeing seperti boieng777

eera....
nie makanan utk kakitangan Airasia diatas pesawat....
kalau org buasa cam kite... cam biasa...kena beli.... he3

EmpayarUtama said...

Aku pun sama la... lama betul tak sempat nengok belog kengkawan. Hari cuba sedaya upaya membalas jejak kengkawan semua

 

Template blog ilham dari alif ismail