Tuesday, May 29, 2012

Segmen Dalca : Bloglist June

kali nie remy nak join segmen lagi....
segmen anjuran
remy telah dijemput khas oleh sahabat remy yg cool iaitu
bersesuaian dgn tagline linda tak kenal maka tak cinta..... jom terjah linda ramai2.... baru boleh kenai
tapi kalau nak bercinta tu...... sorry! tuan badan dah berpunya......he3
berbalik segmen anjuran Dalca nie..ada tiga soalan yg remy kena jawab...... soalan2 berikut adalah seperti dibawah bersama2 dgn jawapannya sekali......
1.Soalan Umum : Filem Melayu apakah mendapat kutipan paling banyak pada tahun 2012 hingga kini?
 adnan sempit 2
2.Soalan Logik : Edisi Dalca manakah yang paling diminati? link kat bwh nie
3.Soalan Ilmiah : Siapakah wanita yang tidak mempunyai haid dan nifas?
wanita wanita kat lorong haji taib ! he3
so apa lagi , jom ramai2 join segmen dari Dalca nie.....
semoga berjaya....
remy nak tag 2 org pulak.....
jeng jeng jeng !!!!
asyiqin haulisah
katak comel

12 comments:

LiNda said...

hehe..thankz remy, siap promote blog linda plak. Kelakar la remy ni, blh plak bg jawapan wanita2 kat lorong hj taib..tp btul gak kan..:)

Aien Alien said...

wah...segmen :D


jawapan wanita jadian boleh jadi juga...hihi..

محمد شهريل القنيطري said...

thanks join... moga berjaya erkk..kita tengok siapa yg kena..hehe

pinkcolour82 said...

GOOD LUCK EN.REMYHAZZA....:-)

sis92 said...

all the best..takdak mood nak join apa2 segmen or contest wat masa ni..

Remy hazza said...

LINDA....
he3...sekali sekala.....
utk pren together gether.... promote blog kenkawan sekali....he3...
pasal jawapan tu.... remy dah tak jumpa.....he3

Remy hazza said...

aien...
betul jugak.....
ramai yg jadi jadian sekarang nie......he3

Remy hazza said...

dalcha....
InsyaAllah.......
moga2 ada rezeki nanti, begitu jugak linda yg ajak join segmen nie....

Remy hazza said...

cik mala....
terima kasih.....

Remy hazza said...

sis.....
kembalikan mood sis.....
tak mau sedih2.....
sedih camner pun.... hepi kena ada jugak....

ch000tz axoera ヅ said...

tak cukup kakitangan nak bersegmen :D

Remy hazza said...

axoera.....
remy pun biler sempat jer.....
kekadang tak terikut juga.....

 

Template blog ilham dari alif ismail