Wednesday, May 30, 2012

wordless wednesday #21 kalau dah emergency !!!!

P/s : tak sangka , kalau dah emergency , semua benda boleh di modified !

22 comments:

Ayie Abas said...

remy ke tu? hehehe :P

memang betul bila terdesak otak kita akan lebih cekap dan kreatif :)

LiNda said...

haha...kreatifnye, gune tu pun boleh eh..

Remy hazza said...

ayie...
yup.....kalau dah emergency , apa apa pun boleh....he3

Remy hazza said...

linda...
betul... pandai pulak dia modified......he3

Hanih Borhan said...

Assalamualaikum...

wow, macamtu sekali... baguihlah tu, kreatif,hahaha...

baguznet said...

Thanks for the great idea. he he heee

Aien Alien said...

haha...asal boleh je, janji siap adunan..

Remy hazza said...

HANIH....
kalau dah nak cepat.....
mcm2 idea kuar....

Remy hazza said...

baguznet....
bro...lepas nie boleh try kat rumah....

Remy hazza said...

aien.....
kreatif biar bertempat......he3

3no gr33ny said...

agak scary la jgk kalo tgk ni..huhu..tak lalu makan agaknye ek

ch000tz axoera ヅ said...

kreatif mmg kreatif tapi jangan sampai habuk benda tu masuk dalam adunan tu sudah heehhe

NasZ said...

hahaha. memang kreatif. terbaik.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Remy hazza said...

3no gr33ny
he3..... jgn masuk dapur kalau nak mkn....... beli kat counter jer.....

Remy hazza said...

axooera.....
he3..... risau jugak kan.......
dah tentu tak hygiene...

Remy hazza said...

nasz.....
betul tu... kekadang tak terfikir.....

LidiaSuraya said...

pehh pehhh pehhh nampak ganaz. akut saya....

Remy hazza said...

lidia.....
he3....
ganas bertempat namanya.....

Aishah Jahirah said...

mcm nak menggerudi aje pegang benda alah 2...;p

pinkcolour82 said...

hahahahahah,,,macam2.....janji jadi sudah ler EN.REMYHAZZA oiiiiii :-)

Remy hazza said...

aishah....
dah memang gerudi pun......he3

Remy hazza said...

cik mala......
betul tu takde rotan akar pun berguna......

 

Template blog ilham dari alif ismail