Tuesday, October 16, 2012

Jom follow Aku cuma Kulikutif !!! Ohsem Giveaway ......calon calon bertuah !!!!!!

Salam untuk semua......
salam sejahtera..... firstly...... ampun sebab remy tak sempat nak BW lagi...tunggu tau....akan remy jejak kesemuanya...insyaAllah.... busy sangat hari nie..... maklumlah sampling..... takde masa nak jenguk blog......apa apa pun..... terima kasih kerana sudi singgah kat blog remy nie.....
Entry nie pun dah lewat sebenarnya......sepatutnya tgh malam tadi dah kuar...tapi apakan daya.... masa memang sentiasa berlalu..... cuma kita jer...antara sedar atau tidak......Ok semua... sekarang remy nak senaraikan kesemua sahabat yg sudi joins segmen remy ni.
terharu sangat dengan sambutan dan sokongan yg telah diberikan......sayes remy ckp.... tak sangka begitu ramai yg sudi memeriahkan segmen nie.......rasa cam tak percaya pun ada......lagi pun siapalah remy berbanding bloggers tegar kat luar sana... sebenarnya pun remy pun segan nak gelarkan remy nie blogger.... cam layak kan......??? he3 ....so  kepada semua..... ribuan terima kasih dari remy utk semua..... thanks for the support.....
so kalau ada sesiapa yg takde dlm senarai nie....... tolong info remy ye..... mana ler tahu... kut2 ada yg terlupa nak tinggalkan link kat komen......

senarai kenkawan yg ohsem
***********************
1)

So tunggu keputusan nya nanti... InsyaAllah dlm masa terdekat..... siapa yg bertuah...siapa yg bernasib baik akan kita ketahui nanti.....
remy akan buat cabutan dan nombor diatas adalah  nombor bertuah korang nanti.......harap2 bertuah ye.......

30 comments:

Cikgu Ma said...

saya no 10 ^_^

boni kacak said...

pergh..dasyat..memang meriah betul bro..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Saya nombor 7.

C'Jai said...

akak 39...syukran...:)

hazwan hairy said...

yeahhh no 4..hahaha....

Anisa Anuar said...

saya no 37...ramai betul join...awesome!!! and good luck guys

Remy hazza said...

cikgu ma....
no 10 tu cantik...sempena october.....he3

Hanif Idrus said...

Ramai dah join..boleh ler aku jalan2 nanti..hehehhe

Remy hazza said...

bro boni....
ala meriah sikit jer......

Remy hazza said...

leeza....
7 jugak istimewa......

Remy hazza said...

c'jai....
akak ...harap2 39 tu membawa tuah pada akak nanti.....

Remy hazza said...

hairy....
4 yg terbaik..... kalau ada rezeki nanti...insyaAllah....

Remy hazza said...

anisa....
37 sekadar turutan penyertaan...tapi tak mungkin 37 tak bertuah kan...kita tunggu dan lihat nanti.... kena tau tidak....kalau sudah tertulis rezeki kali nie kan....

Remy hazza said...

bro hanif....
silakan...... jgn malu2.....kiranya yg join nie semuanya sporting......

DAIRI FARISHA said...

kite no.49! yeay! :)

ayut said...

no 15...fuhhh..bertuahlah no..hihihi :)

Remy hazza said...

dairi farisha
best jugak 49 tu..... kita tgk nanti.....

Remy hazza said...

ayut....
InsyaAllah...kalau tertulis takdirnya.....

maszull said...

assalamualaikum remy....mama yg ke 3 moga ada rezeki mama nanti yer...:)

Aishah Jahirah said...

ramainye...bertuah ke tak saya nanti...huhuu

Remy hazza said...

mama
wassalam.... insyaAllah..kalau sudah tertulis rezeki..... tidak akan kemana....

Remy hazza said...

aishah....
insyaAllah....tuah manusia tak siapa tahu kan....

cHeRyNa PiReS said...

Haii...nak juga tengok siapa yg bertuah tu remy...boleh berkenal2an:P

Remy hazza said...

cheryna....
betul tu...itu tujuan sebenarnya... nak eratkan mana yg jauh.....

baguznet said...

tahniah bro! ramai yg menyokong xtvt bro nie

errr... nama teman tu, keluarkan ler... teman sekadar nak menyokong kawan-kawan... gift tu bagi ler kat kawan-kawan lain yg blm pernah dpt. kita bg sume org dapat merasa gift dpd bro ;)

Remy hazza said...

baguznet....
bro...mekasih.....ala...bro tercalon pun apa salahnya......mana tahu kalau tersurat rezeki bro jugak kali nie......

Asmar Arafad said...

Asmar No. 1 , adakah aku akan bertuah nanti

Ayie Abas said...

berdebar2 dah nih...siapakah yg akan terpilih dari berpuluh2 tu...hehe :)

Remy hazza said...

Asmar....
siapa tahu kan.....semuanya terserah pada Allah.... insyaAllah.... satu tu kan istimewa....

Remy hazza said...

ayie....
insyaAllah.... dlm masa terdekat..... remy busy sikit...parent dtg dari kampung....... isnin mungkin result dah kuar......

 

Template blog ilham dari alif ismail