Wednesday, October 10, 2012

wordless Wednesday - nikmat bersyukur......

P/s :- bersyukur dengan apa yg kita ada......

23 comments:

Nisa Greennnpanda said...

btul3.. hehe..
kne b'syukur ngan ape yg kite miliki...

shidaR said...

wahh terbaiklah pic nih :) i loike!

irsah imihar said...

Hmmm.. memang selalu belaku ketika ini... arap kita bersyukur dengan apa jua dimiliki dan sentiasa meningati-Nya...

Ayie Abas said...

orang hanya nampak luaran jer..remy...

sesuatu yg terselidung....walau lebih besar manfaatnya selalu x nampak...terutama pd pandangan pertama...

Remy hazza said...

Nisa....
betul tu..... walaupun ada kekurangan....kita kerna bersyukur.... sebab kita lebih baik dari org lain.....

Remy hazza said...

shida...
terima kasih.....
pic remy ambil kat google tu...tapi makna yg baik...tak salah berkongsi....

Remy hazza said...

irsah....
benar... kekadang kita tak tefikir kekurangan kita sebenarnya ada kelebihan di kemudian hari.....
apa yg penting ...kita bersyukur sentiasa...

Remy hazza said...

ayie....
betul kata ayie.....
kelebihan yg besar tu yg patutnya kita gali....dan cari dlm diri kita....

Leeza dayasari [santai leeza] said...

benar kenyataan tu mr remy..

Remy hazza said...

leeza...
:) ....

Saya Disini said...

betul3...tq utk ingatan

cHeRyNa PiReS said...

Cayalah Remy. Simple idea, deep meaning nieh yg best baca.

Dan sesuai dengan konsep WW tu.
Anyway..dua2 rabbit tu yg mana satu awak?

misz_eyza said...

selagi bernama manusia memang sentiasa ada keinginan kan? dan kadang2 kita nak lebih dari apa yang dah ada. walhal apa yang Allah aturkan dah cukup cantik buat kehidupan kita seharian. sebab DIa Maha Mengetahui semuanya.

baguznet said...

gambar yg memberi maksud yang cukup mendalam. Thanks bro!

Aishah Jahirah said...

diakui memang kdg2 rasa mcm tu....bila fikir smla mcm xbsyukur je.

Hanif Idrus said...

Kita mesti sentisa rasa bersyukur..itu nikmatnya

Remy hazza said...

saya disini...
ingatan utk remy jugak.....

Remy hazza said...

cheryna....
remy berharap sangat remy rabbit yg belah kiri tu.......
amin....

Remy hazza said...

eyza...
itu sebabnya kita kena bersyukur kepada-Nya.....
anggap kekurangan itu satu anugerah.....

Remy hazza said...

baguznet....
mekasih bri....pic ingatan utk remy jugak......

Remy hazza said...

aishah... itulah kita kena fikir dahulu..... apa yg telah kita miliki......dan apa yg telah membahagiakan kita.....

Remy hazza said...

bro hanif....
yup... itulah nikmat sebenarnya..... sentiasa bersyukur..ionsyaAllah...jiwa akan sentiasa tenang....

maszull said...

assalamualaikum remy...betul tu bersyukurlah dgn apa yg kita ada kan...:)

 

Template blog ilham dari alif ismail