Wednesday, October 17, 2012

wordless wednesday #40 hidup tak sebenarnya mudah !!!!!!

44 comments:

cheryna zamrinor said...

pandai ye...menceriakan org?

Anisa Anuar said...

betul tu... =)
*sengeh lepas baca*

diari farisha said...

Betul tu :)

Unknown said...

cheryna.....
kawan2 dlm kesusahan ...kena bantu mana yg patut.....

Unknown said...

anisa....
halangan tu yg buat kita tambah semangat.....

Unknown said...

dairi farisha..
:)

Unknown said...

hehehhee

maszull said...

assalamualaikum remy....kita kena berusaha dahulu baru akan dapat sesuatu yg baik akhirnyakan...:)

Unknown said...

ciknana....
suka tgk katak tu ye....

Unknown said...

mama
wassalam...betul tu...tak semuanya dtg bergolek..... ada masanya perlukan usaha....

Cikgu Ma said...

hidup tidak selalu indah...

LiNda said...

betul2..kdg2 rase susahnye hidup ni, tp suke x suke kene teruskan jugak,.ati kene kental :(

hazwan hairy said...

haha tersenyum tgk..

Hazmin said...

Nak rasa kemanisan, kena kenal erti kepahitan dulu kan.. :D

Umm AA said...

bukanker rainbow tuh terjadi bila hujan panas yg sekejap..hehehe...tanpa memahami maksud mendalam nie..

Unknown said...

cikgu ma....
betul tu...tu yg kita kena bersedia.....

Unknown said...

linda....
satu perjalanan yg jauh......
kena mengharungi semuanya.....

Unknown said...

hairy.....
suka ngan katak tu ye......

Unknown said...

hazmin....
betul tu...itulah dugaan...itulah cabaran......

Unknown said...

ummuaidan...
he3.... yg nie dah hujan turun ler...... selepas kebasahan...dia muncul...he3

Jahirah said...

yep betul...bijak katak neh..tetiba..huhuu

Unknown said...

hidup ni penuh dengan pancaroba sebenarnya.terlalu banyak.

Haziq Life said...

Betul..betull.....
ayat yang baik!!

Haziq Life said...

Bro soalan awak saya dah jawab, besok pagi baru publish..
Thanks syek...

Unknown said...

aishah....
he3...tu katak comel...sebab tu dia bijak.....

Unknown said...

bro boni.....
betul tu bro... cam tagline remy tu ler... hidup tanpa dugaan , hilang warna kehidupan....

Unknown said...

bro hanif....
ingatan utk remy dan juga kenkawan ayat tu....

Unknown said...

bro hanif...
terima kasih baaanyak2...tapi betul...remy sebenarnya bukan student IT apatah lagi bukan dari zaman tu...... apa yg ada atas pemahaman sendiri jer.....godek2 jadi.,....he3

inche hlovate said...

erm betul tu.. sebelum nk daptkn pelngi kita mesti kena tempuh hujan dulu

Unknown said...

inche hlovate.....
yup.... biar hujan sebelum pelangi..... jgn sebaliknya..... sensara nanti......

~Beb~ said...

maaaaaaaaaaaacam2 rintangan dan dugaan kan? semoga kita redha dan lebih kuat mengharungi segalanya. insyaALLAH

Unknown said...

fm...
Insyaallah..kena kuatkan semangat dan juga keimanan....

mrs eyza said...

suka tgk pelangi... cantik

Unknown said...

eyza....
pelangi tu kan warna kehidupan.....
kurang satu warna maka hilanglah serinya....

Saya Disini said...

:)

Unknown said...

ye laa, hidup ni penuh dengan cabara. . hew hew :3

Kancil 8349 said...

cantik...betul tu

ayut said...

disebalik katak comel...ada bnda nk dibgtau..hihi.erti kehidupan~ :)

insan_marhaen said...

betul sesangat Remy..akak dah melaluinya...

apa pun suka tengok katak tu..

Unknown said...

saya disini....
:) to you.....

Unknown said...

shasa...
betul tu.....
cabaran tu lah semangat kita sebenarnya

Unknown said...

kancil....
:)

Unknown said...

ayut...
Erti kehidupan manusia yg tak sentiasa indah...ada liku dan ada pengorbanan.....dugaan dan halangan sebelum menjelma kemanisan....

Unknown said...

C'jai...
dugaan tu kekuatan diri kita kak ye..... kena tempuh pelbagai halangan..... semuanya tak semudah abc....

 

Template blog ilham dari alif ismail