Wednesday, October 31, 2012

Wordless Wednesday #43 - sepi yg kau tinggalkan......

P/s :- bertemu dan berpisah......... tapi yg tinggal hanyalah kenangan abadi.......

36 comments:

boni kacak said...

pergh.menyentap perasaan puisi ni...

Ayie Abas said...

mendalam nya kata2 qoute tu remy...tegak bulu roma ayie waktu2 awl pagi mcm nih...:)

mcm kata2 pendekar jer tu....

LiNda said...

sedih pulak bace ayat ats tu..erm, dah la ngh problem ni :(

cHeRyNa PiReS said...

Remy. Pagi2 dah rasa sodeh pulak. Tengah byg Remy Ishak pakai apron mcm ni ;-)

Remy hazza said...

bro boni....
remy lagi ler tersentap...... bsk nak berpisah dgn adik2 ku.......
mood sedih harinie ngan bsk....

Remy hazza said...

ayie....
pendekar yg tewas..... hu3....
sedih nak berpisah ngan adik2 remy nie.... sebab akrab sangat.....

Remy hazza said...

linda....
sesama kita hadapinya......he3
tapi remy memang tgh dukalara..... sebab remy really apreciate setiap pertemuan.....

:: Mrs.Eady :: said...

bertabahlah ye...

Remy hazza said...

cheryna....
mood sedih.....bsk dah nak berpisah dgn adik2 remy tu... byk kenangan bersama.... susah senang...... ketawa dan menangis..... remy nie dah mcm abg kat dieorg...... 25org yg akan berpisah buat selamanya.....

Remy hazza said...

mrs eady....
insyaAllah..... kalau remy yg sedih...adik2 remy tu lagi ler sedih.......hu3

Kancil 8349 said...

sabar...semoga ketenangan akan kembali di dalam diri Remy

misz_eyza said...

alahai pagi2 dah jewang ker remy hihi...

hazwan hairy said...

sobsob sedih ayt ni...

Eza Boom Boom :) said...

jangan sedih2 ye abang remy :) :)

Remy hazza said...

kancil...
insyaAllah.... terima kasih....
sedih dgn perpisahan jer kancil... rindu remy pada adik2 nanti....

Remy hazza said...

eyza.....
he3.... jiwang sikit...remy nie mudah terasa.... apatah lagi dgn kehilangan.... hu3

Remy hazza said...

hairy.....
bertambah2 sedih remy nanti.....he3

Remy hazza said...

eza....
sedih sikit2 jer......
perpisahan yg akan terjadi....

maszull said...

assalamualaikum remy...sayu dan mendalam maksudnya...:)

Aien Alien said...

redhakan perpisahan agar ketenangan megiringi perjalanan yang masih panjang dihadapan.

misz_eyza said...

kehilangan? adakah kaitan dgn entri sebelum nie?

Cikgu Ma said...

jiwangnya remy....rindu isteri ke? ^_^

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

mamat dalam gamba tu pegang tripod tu. hihihi

Embun Melati said...

Mari senyum..Jangan sepi2 sangat..:)

diana said...

ada pertemuan pasti ada perpisahan...:)

My Life's Journey said...

tersentuh hati umi baca kata2 dari pic ni bang remy .. teringat kenangan2 time dulu dengan kawan2 sob2 ..
lamanya tak singgah kat cni ..bang remy apa khabar? chak!

baby comel said...

terkesan baca kat atas tu. harap2 sepi tu tak berpanjangan la..

Remy hazza said...

mama...
wassalam.....
kenangan terindah yg tak akan berulang.....

Remy hazza said...

aien....
true...... remy kena redha semuanya..... apa yg berlaku . sedih , manis....ia tetap terpahat dihati.....

Remy hazza said...

eyza.....
tunggu entry perpisahan yg dirancang....... terungkai semuanya......

Remy hazza said...

cikgu ma....
nie kisah ngan adik2 indonesia remy nie...... dah nak balik dah.....

Remy hazza said...

kahirul hakimin......
serius...... nice pic la bro!!!!! really admire the pic..... thanks for sharing......
kredit to you.....

Remy hazza said...

embun.....
masih belum mampu..... hari nie tanggal 1 nov...segala akan berakhir.....

Remy hazza said...

kak diana....
betul tu..... kena redha dgn apa yg berlaku.....

Remy hazza said...

umie....
really busy sesangat this week... byk benda dan masa yg kena korbankan.... nak melawat kenkawan pun tak sempat lagi.....hu3.....
nanti abg remy singgah kat blog umie ye.....tunggu....

Remy hazza said...

baby comel.....
hanya masa dan redha akan menentukannya.....

 

Template blog ilham dari alif ismail