Friday, August 17, 2012

mekasih kenkawan...... meng ohsem kan raya remy tahun nie......

Salam utk semua......
salam aidilfitri yg akan menjelang....
kali nie remy nak ucapkan terima kasih kepada dua org lagi sahabat remy dlm alam maya nie kerana sudi melayangkan kat raya kat remy......
terasa raya remy tahun nie lebih ohsemm dari biasa.....
tak sangka...dah tua2 nie pun tetap dapat kad raya,,,tradisi lama yg dah hampir pupus....tapi alhamdulillah.... dua tiga menjak nie semakin kembali mendapat tempat dihati masyarakat kita....
yang paling best..... kita buat sendiri kat raya.....terasa kepuasan........ disamping tu juga,,, remy nak ucapkan juga kepada  kerana hadiah GA hari tu dah selamat remy terima...... walaupun rumah remy ngan pejabat pos tu jauh berbatu......remy rela menghadapinya...cam ler jauh sangat.....!

LaNgkAh LiNdA
firstly remy nak ucapkan terima kasih utk linda  kerana kasi remy kad raya yg sweet2 suci utk remy tahun nie..... sayes.... appreciated sangat. kad pun cantik..... secantik tuan yg mengirimkannya..... cuma remy terkilan sebab tak sempat nak balas..... apa apa pun remy nak ucapkan selamat hari raya dan juga menempuh alam pertunangan lepas raya nie untuk ...... lepas nie boleh ler tukar status..... he3.
mekasih ye linda.


tak lupa juga utk Hazwan Hairy (hairy) adik hemsem kita nie..... mekasih kasi kad raya kat remy......special lagi card dgn design sendiri..... akan remy simpan buat kenangan. tak sangka hairy sudi kirimkan kat remy..... mekasih yer hairy !
Hairy
dan remy jugak nak ucapkan ribuan terima kasih kepada hairy diatas hadiah utk segmen yg remy menang haritu...... ohsem berganda dari hairi ler nie.... mekasih tau !!!!! insyaAllah...remy akan terus support hairy  selagi remy bernyawa kat alam maya nie.....

at last..... warna warni hari raya remy tahun nie semakin berseri.......thanks linda ngan hairy

nak tahu apa hadiah GA yg remy dapat hari tu ????
sebotol perfume dari Anarich..... inspired by angle men...
pic sumber google !!!!
Thanks you !!!! leh jugak buat beraya nanti......

15 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

yup. tahun ni leeza tak sepat nk kirm kad raya. haaaaaaaa

Cikgu Ma said...

waaa...bestnya...selamat hari raya yea..maaf salah dan silap jika ada...

Aien Alien said...

bestnya dapat kad raya..hehe. selamat hari raya abang remy. maaf andai ada salah silap sepanjang perkenalan kita dialam maya.

Remy hazza said...

leeza....
sama ler.....
tahun depan kut kita start hantar kad raya..... insyaAllah

Remy hazza said...

cikgu ma.....
sama ngan remy.....
mintak ampun jugak kalau ada tersalah kata....
selamat hari raya....

Remy hazza said...

aien....
ala...baru dapat dua tiga dah kecoh kan...he3... sayes.... memang remy hargai sangat... dh lama tak dapat!

maszull said...

assalamualaikum remy....bestnya dapat kad n hadiah ...:)

Remy hazza said...

mama...
wassalam..
mama pun dapat byk kan.....
mesti meriah hari raya nie......

LiNda said...

Hihi..da dpt kad raya ye remy.kad raya bese2 je tu. Tahniah mnang GA.

Papepun..linda nk ucapkn selamat hari raya aifilfitri utk remy sekeluarga..;-)

babycomel said...

Selamat hari raya.. mohon maaf zahir & batin ye.. semoga ceria-ceria selalu di pagi raya nanti ;)

Remy hazza said...

mama...
wassalam....
rezeki tu mama...dapat kad raya tu yg buat remy terharu....

Remy hazza said...

linda...
mekasih byk2...... tak sangka dah tua2 nie dapat lagi kat raya....
maaf kalau tak sempat balas...
enjoy the raya tau !!!!
maaf zahir dan batin......

Remy hazza said...

baby comel...
terima kasih.... utk baby jugak....
selamat menyambut lebaran.....
maaf zahir dan batin...

Remy hazza said...

baby comel...
terima kasih.... utk baby jugak....
selamat menyambut lebaran.....
maaf zahir dan batin...

misz_eyza said...

wah seronok la remy...dpt byk kad raya tue...eyza cuma dpt dua jer hihi..

 

Template blog ilham dari alif ismail