Friday, August 31, 2012

salam kemerdekaan dari remyhazza

Dear all pren....
selamat menyambut hari kemerdekaan malaysia yg ke 55....
tak kisah apa bangsa pun kita....
semangat satu malaysia tetap terpahat disanubari....
biarlah keamanan yang kita kecapi kini berkekalan hingga ke anak cucu kita.....

ambillah iktibar dari dunia luar yang porak peranda... yang susahnya tetap golongan rakyat macam kita semua...
bersamalah kita kekalkan keamanan dan keharmonian kaum di Malaysia..
tidak kiralah apa jua bangsa , agama dan juga fahaman politik masing2...

yang jauh kita dekatkan..
yang dekat kita satukan..
demi sebuah negara yg tercinta
Malaysia..
salam kemerdekaan dari
remyhazza
SUMBER SEMUA PIC :-
PAKCHIK GOOGLE...MEKASIH

38 comments:

依之汉 said...

Merdeka! Merdeka! Selamat hari Merdeka Malaysia dan buat semua yang menyambutnya pada hari ini.

Remy hazza said...

依之汉
salam kemerdekaan utk awk jugak.....

LiNda said...

selamat hari merdeka remy. semoga malaysia terus maju n aman damai..;)

Remy hazza said...

linda...
InsyaAllah...itulah yg diharapkan.... semoga berkekalan...

maszull said...

assalamualaikum remy....merdeka ! merdeka ! merdeka !....:)

babycomel said...

salam merdeka jgk remy.. kita anak bangsa merdeka, jom kita kekalkan keamanan & kesejahteraan yg ada

Remy hazza said...

mama...wassalam.....
merdeka !!!!! merdeka !!!! merdekaaaaaaa! he3

Remy hazza said...

babycomel...
Jom... kita kekalkan keamanan dan perpaduan...... InsyaAllah !!

Aishah Jahirah said...

salam kemerdekaan...moga Malaysia terus maju...

Remy hazza said...

aishah...
amin.... kita doakan bersama sama ye......

Eza Boom Boom :) said...

selamat hari merdeka abang remmy!! :D :D

Cikgu Ma said...

salam merdeka :)

Remy hazza said...

eza....
mekasih... utk Eza jugak..... salam kemerdekaan.....

Remy hazza said...

cikgu ma.....
TQ.... utk cikgu jugak.... hayati kemerdekaan bersama sama....

Beckhrooy said...

selamat menyambut kemerdekaan

Zaza Ridzlan said...

selamat merdeka remy =)

Remy hazza said...

beckhrooy
salam merdeka utk awak jugak......

Remy hazza said...

zaza....
salam merdeka..... juga salam syawal......

3no gr33ny said...

salam merdeka buat sahabat Remy!! semoga generasi mendatang juga hayati erti merdeka yang sebenar..bukan sekadar bujak melaungkannya =)

man said...

selamat hari merdeka yg ke 55..moga2 negara kita aman dan damai..hehehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

merdeka, kita ketepikan politik.
saya bangga menjadi rakyat malaysia. saya sayang keamanan malaysia.

shidaR said...

salam merdeka remy :)

My Life's Journey said...

selamat hari merdeka bang remy ..chak!!

Remy hazza said...

3nogr 33ny ......
Betul tu .... hayati kemerdekaan kenang perjuangan

Remy hazza said...

Man .....
Salam merdeka utk awk jugak

cikji said...

salam merdeka jugak prengggg

Remy hazza said...

Leeza
Remy pun syg KAN MMalaysia :-)

Remy hazza said...

Shida
Utk awk shida Utk jugak ,!
Salam merdeka

Remy hazza said...

Shida
Utk awk shida Utk jugak ,!
Salam merdeka

Remy hazza said...

Umie........
Chak ,,,,,salam kemerdekaan ,!

Remy hazza said...

Umie........
Chak ,,,,,salam kemerdekaan ,!

Remy hazza said...

Cikji
Salam kemerdekaan Utk Cikji dan hubby !

Aien Alien said...

Salam Kemerdekaan abg remy :)

Remy hazza said...

aien...
utk aien jugak......
salam merdeka....

misz_eyza said...

selamat hari merdeka jugak buat remy..

sori lmbt wish sbb baru smpt online arini hehe... =)

Remy hazza said...

eyza....
salam merdeka jugak utk eyza......
kita bangga jadi rakyat malaysia kan....

mizsfatima said...

salam 1 malaysia remy. rasanya tak terlambat nak wish salam kemerdekaan dan selamat menyambut hari malaysia.

Linda Mahadi said...

Salam, mintak izin copy gambar merdeka ni boleh?... tkasih...

 

Template blog ilham dari alif ismail