Monday, December 31, 2012

Happy New Year 2013 .....

Salam bertemu lagi semua.....
terima kasih kerana masih sudi singgah diteratak remy nie...... he3...teratak ker ?
btw tq so much!!!!! 
special entry kali nie...remy nak ucapkan selamat tahun baru buat semua......
semoga tahun baru 2013 akan memberikan seribu perjalanan utk kita semua......
utk kenkawan semua......... korang memang bermakna buat remy..dan sebagai hadiahnya.....
Remy mampu ker ??????

sebelum kita melangkah ketahun baru...remy ingin memohon maaf dan ribuan ampun kalau ada tersalah silap sepanjang kita semua bercerita , bersenandung dan bergurau senda dialam maya ini........
sampai jumpa lagi.....
selamat tahun baru........ sambut boleh tapi jgn berlebihan.....okey!!!!

32 comments:

hazwan hairy said...

selamat tahun baru 2013 remy..smga 2013 lebih bermakna :-)

LiNda said...

selamat tahun baru remy, semoga 2013 lebih menghappykan remy n dimurahkan rezeki lg ;)

Remy hazza said...

hairy...
utk hairy jugak...selamat tahun baru......

Eraz Fadli said...

happy new year bro!! ;)

Remy hazza said...

Linda...
amin...remy doakan yg sama utk sahabat semua.... apatah lagi...2013 adalah tahun yg istimewa utk linda.....

Remy hazza said...

eraz....
happy new year too utk sahabat eraz juga......

deno said...

selamatmenyambut tahun baru!! semoga tahun akan datang menjadi lebih baik utk kita :)

Remy hazza said...

deno...
insyaAllah...kita doakan yg baik2 saja ........

diana said...

selamat tahun baru remy..:)

Remy hazza said...

kak diana....
selamat tahun baru utk akak, hubby maisara dan mikail juga......

Ayie Abas said...

tahun 2012 mencatat byk kenangan manis buat remy amnya di tempat kerja dan khususnya di blog.

remy kekal sbg blogger paling friendly bagi ayie.:)

selamat tahun baru 2013...remy :D

Wirda Amir said...

salam Remy...selamat tahun baru 2013 utk Remy seisi keluarga

Cikgu Ma said...

let the darkness pass, no regret for today, hoping for better tomorrow ^_^

ejulz said...

hepy nuyer.. :)

Domu-kon said...

selamat tahun baru abg remy.. Moga tahun 2013(esok), akan membawa makna yang lebih baik.. :)

miz ruha said...

selamat tahun baru 2013 remy... ^_^

Hanif Idrus said...

Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

Remy hazza said...

ayie....
ayie pun sama..... tetap pren together gether dgn remy..... syukur sangat remy dipertemukan dgn sahabat semua..
sesam kita cipta kenangan di tahun baru ....
selamat tahun baru ayie.....

Remy hazza said...

wirda...
terima kasih....
utk wirda juga.......sekeluarga..
selamat tahun baru.....

boni kacak said...

Selamat tahun baru juga bro... semoga tahun baru ni akan lebih memberi lebih banyak kejayaan buat kita semua..amin...

Remy hazza said...

cikgu ma...
yes..... kita mulakan langkah baru..... slmt tahun baru cikgu ma...

Remy hazza said...

ejulz...
hepi new yer too......

Remy hazza said...

domukon...
insyaAllah... remy doakan utk domukon juga... slmt tahun baru.....

Remy hazza said...

miz ruha...
selamat tahun baru.......buat miz ruha sekeluarga....

Remy hazza said...

bro hanif...
insyaAllah.... takan terputus hubungan maya selagi broadband masih ada......he3..
selamat tahun baru bro sekeluarga...remy foakan kesejahteraan dan kerahmatan berpanjangan.....

Remy hazza said...

bro boni...
Amin.... Slmt tahun baru utk bro jugak...remy doakan yg terbaik..dan yg penting....dpt jodoh tahun nie utk bro!!! Amin

wantie said...

Salam thn baru moga lebih ceria thn ni

Remy hazza said...

wantie....
terima kasih...utk wantie sekeluarga juga tau......

misz_eyza said...

SELAMAT TAHUN BARU 2013 utk remy jugak. semoga kehadiran tahun baru ini memberi lebih keceriaan kepada remy sekeluarga.

eyza terlupa dah pasai tahun baru nie.. malam tahun baru pun tak tgk TV. sibuk dgn rumah yg tgh diubahsuai.

Remy hazza said...

eyza....
he3,..... kita sambut ala kadar jer...takde nak kumpul ramai2......
remy pun lepak kat rumah jer...tgk tv....

Hnahdy said...

selamat tahun baru :)

Remy hazza said...

hnahdy...
selamat tahun baru utk awk jugak...terima kasih

 

Template blog ilham dari alif ismail