Thursday, July 26, 2012

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

salam .....
jom kita join segmen pula..... kali nie remy nak join segmen
Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?
segmen anjuran'
! ►MYideakini [dot] com◄ !
segmen ini simple sahaja......
remy telah ditag oleh mama masszul
♥♥ MAMA MASZULL ♥♥
kalau korang nak join.... just follow step kat bwh nie.....
  1. Korang kenalah follow blog MYideakini dulu ye....kemudian...
  2. Buat satu entri kenapa aku terjah? Kenapa aku follow? Dan tepek header MYideakini dalam entri korang
  3. Tajuk: Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?
  4. Kemudian korang tag le 3 sahabat blogger yang rapat tu kat bawah entri korang berserta header diorang tu. Okey?
  5. Itu aje ke....lepas tu tinggalkan URL entri korang kat ruang entri MYideakini ni ye...
So remy nak tag 3 org sahabat terbaru remy......

semoga berjaya semua.....

30 comments:

Unknown said...

selamat bersegmen.. :)

pinkcolour82 said...

selamat bersegmen en.remyhazza :-)

Unknown said...

cik nurlyla....
terima kasih.......
jom ler join.....

Unknown said...

cik mala.....
terima kasih...kalau ada masa join ler sekali.....

MalizaMah said...

salam... hai... hehehehe... singgah sini.

Eera Shera said...

gud luck eh. slmt berpuasa bro. wah header baru. suka kata2 kt header tu..eh dah like fanpage tu ;)

cikji said...

nak join jugaklahhh

Jahirah said...

rajin remy ni...salute la...

Nur Khairul Azizi said...

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan....Terima kasiH atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

Unknown said...

leeza....
nanti kita singgah kat sana jugak......

Unknown said...

eera,,,,
tq...dah lama tk nampak kan...takpe...busy utk masa depan....
thanks again sebab like page tu....
saje jer..... tgk org lain ada...remy pun nak adad jugak.....he3

Unknown said...

cikji.,...
jom join...tapi terlepas ler peluang nak thumbdrive tu.....he3
kita tunggu nasib yg bertuah jer....

Unknown said...

aishah....
demi utk kenkawan yg tag...remy support apa yg patut.....

Unknown said...

azizi...
as u wish......
nanti remy roger kepada semua yg kena tag tu......

maszull said...

assalamualaikum remy...mekacih join sama...:)

Kancil 8349 said...

datang dari segmen yang sama...good luck remy

LiNda said...

Gud luck remy...:)

hazwan hairy said...

gudluck bro...sama2 kita join la ea..muehhehe

Unknown said...

wassalam mama....
sama sama mama.....
terima kasih kerana sudi jemput remy....

Unknown said...

kancik....
utk kancil jugak.....
sesama gud luck...

Unknown said...

linda....
tq so much !!!

Unknown said...

hairy.....
utk hairy juga.... gud luck tau !

afzalsukasuki said...

hehe remy2 ko memang sangat rajin okeng :D gudlak tau bro :D

Unknown said...

zal... thank so much.... alhamdulillah..mlm nie dpt rezeki lagi.... menang contest cik ezati....
aritu menang blog shida...afzal pun menang sekali kan...he3....

aisyah humaira' said...

http://www.aisyahhumaira.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

niera dtg singgah + follow :)

Unknown said...

aishah....
remy follow too......

Cik Bayan said...

http://www.aynoranur.com/2012/08/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

dari segmen sama, done follow

Unknown said...

aynora...
thanks for follow me....
follow u too....salam ramadhan....

Everything's Everythings said...

Datang dari segmen yg sama ;D
wish u best of luck

http://everythingseverythings.blogspot.jp/2012/09/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu_20.html

Anonymous said...

Singgah sini dari segmen yang sama ^^ jom ke blog sy
V
V
v
v
http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/10/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

 

Template blog ilham dari alif ismail