Friday, July 13, 2012

kenduri doa selamat Dato' Ibrahim.

Salam utk sahabat semua........
kita bersua lagi........
kali nie remy nak crita pasal yummy2 jugak......cuma berbeza lokasi dan acaranya......

rabu yg lepas remy dan adik2 gems bersama boss serta lain2 manager menghadiri majlis kesyukuran dan doa selamat sempena ramadhan yang akan tiba minggu depan.......majlis dianjurkan oleh our chairman Dato' Ibrahim haji Ahmad Badawi. Adik kepada mantan PM kita , tun Abdullah hj Ahmad Badawi.....

Majlis diadakan diperkarangan Dewina Group food industries yg terletak dibandar baru bangi. bermula dari masuknya waktu magrib sehingga isyak untuk majlis tahlil dan juga doa selamat...
kemudian baru majlis makan2 utk semua hadirin yg hadir......

remy duk kat area dome table...kira2 VIP jugak lah....... terasa istimewa sebabnya selalu remy yg layan VIP , tapi kali nie remy pulak yg dilayan...... terasa kelainannya.....he3
apa apa pun majlis berjalan lancar....

makanan yg dihidangkan pun boleh tahan...... selera melayu, tapi remy suka sangat dgn kuih seri muka dia..... tgk tak menarik tapi rasa cukup perfect...sempurna .....tu yg habis 2 ketul tu..... lagi satu... remy duk semeja 3 org jer...... jenuh jugak ler nak habis kan makanan yg ada dlm dome tu.......he3....takan nak semeja ngan bos.... isk !!!! bukan tahap remy lagi...... kita kulikutif jer.....

Ribuan terima kasih dari remy buat Dato' ibrahim sekeluarga utk majlis tersebut.....selamat menyambut ramadhan al mubarak dari remy.....
p/s : kerja melalut lepas majlis tu..... remy dan geng lepak kat dataran putra putrajaya....terus buat photoshoot hari raya.... perasan retis ler tu..... sampai ade yg gelak kat kiteorg.....nak tahu nape ????
kena tunggu next entry ler......

16 comments:

Encik Zaharin said...

musim kenduri sana -sini sempena ramadhan yg akan menjelma..di masjid dan surau makanan juga merimpah ruah alhamdulillah

cikji said...

amboiii tak sabo nak raya nampak. selamat hari raya la kalau camtuh hihi

My Life's Journey said...

wahhhh bestnya ... teringin jugak nak ikut .. bestnya bang ... pakai baju melayu lagi tu ..segak2!!

Remy hazza said...

en zaharin....
betul tu...... rezeki yg ada tak slah berkonsi sesama...... lagi berkat dibulan yg mulia.....

maszull said...

assalamualaikum remy...bestnya dpt makan2 n pas tu gi jenjalan yer...;)

Remy hazza said...

cikji.....
he3...cam pi open house kan..... dah ler baju seakan sama jer semuanya... cam boria jer.....

Remy hazza said...

umie....
demi menghormati majlis.......
majlis doa selamat.......
org nmemberi kita merasa....
alhamdulillah...

Remy hazza said...

mama...
wassalam.....
alang2 dah lalu kat putrajaya tu,...tu yg singgah...
ada yg istimewa kat situ nanti....
tunggu entry nya.....

baguznet said...

ni potong stim punya entry sbb main sambung sambung :p

Remy hazza said...

baguznet....
he3... bro...jgn marah tau...kalau buat dlm satu entry...mau berjela jela nanti......

LidiaSuraya said...

Oooooo bertiga mngabiskn 1 dome? Hebatttt mu.. Hehe

Aien Alien said...

rumah saya pun baru seminggu sudah kenduri doa selamat sambut Ramadhan ni...tak sempat buat entri pasal tak bergambar langsung, sibuk jadi tuan rumah. abang remy sempat bergambar ya...segak berbaju melayu lagi...hihi

Remy hazza said...

kak lidia......
he3..... separuh jer.....
kalau semua.....mau tak boleh bangun........

Remy hazza said...

aien...
nie kat perkarangan bangunan dewina group anjuran chairman company remy..... kalau ikutkan sapa ler remy nie nak dijemput.....tapi bos suruh pi jugak..... memeriahkan majlis....

misz_eyza said...

wow meriahnya majlis dia...best la remy dapat layanan VIP...

Remy hazza said...

eyza.....
tu ler... segan pulak remy..... patutnya kite org makan kat belakang pokok jer......
terasa kemaluan masing2.....he3

 

Template blog ilham dari alif ismail